online

Csináld ezt, ha nem akarsz bevételt az üzleti honlapodból (x)

Képzeld el, hogy sikeres vállalkozó vagy, aki megálmodta a tökéletes weboldalt. De mi van, ha a célod nem is a siker, hanem inkább a kudarc? Hogyan érheted el, hogy az üzleti honlapod soha ne hozzon bevételt? Most elmondjuk, hogyan kerüld el minden lehetséges módon, hogy a weboldalad pénzt termeljen. Kövesd ezeket a biztos tippeket, és garantáltan nem fogsz profitálni!

1. Ne alkalmazz profi webfejlesztőt

Ha biztosra akarsz menni abban, hogy a honlapod ne legyen sikeres, az első lépés, hogy ne alkalmazz szakembert! Miért fizetnél profiknak, akik napokat dolgoznak a tökéletes weboldal kialakításán, ha inkább saját magad próbálkozhatsz? Az ingyenes sablonok nagyszerűek arra, hogy egy olyan honlapot építs, amelyről senki sem fog beszélni. A legjobb, ha egy sablont egyszerűen csak egy-egy színnel és betűtípussal próbálsz testre szabni, de ne törődj azzal, hogy a dizájn funkcionális is legyen.

Ne feledd, egy jól megtervezett weboldal olyan dolgokat tesz, mint például gyors betöltési sebesség, mobilbarát kialakítás, és egyszerű navigáció. Ha a célod az, hogy ne szerezz semmilyen vásárlót, akkor hagyd figyelmen kívül ezeket a szempontokat! Azt akarod, hogy az emberek ne találják meg könnyen, amit keresnek. Végül is, nem örülnél neki, ha a látogatók könnyedén hozzáférjenek az információkhoz!

2. Ne generálj forgalmat semmilyen módszerrel

Ha mégis nagyon félted a weboldaladat az esetleges látogatóktól, próbálj meg minél kevesebb forgalmat elérni. Ezt úgy biztosíthatod, hogy nem foglalkozol a keresőmarketinggel, hiszen egy szakszerű SEO szolgáltatás még a végén előkelő helyre emeli az oldalt a találati listán. Ez pedig azt jelentené, hogy igen magas lenne az oldal organikus forgalma, különösen akkor, ha a Virto Keresőmarketing Ügynökség dolgozna vele.

3. Csak magadról beszélj, az ügyfelek nem számítanak

A legfontosabb dolog, amit a honlapodon tehetsz, hogy nem a látogatók szükségleteire koncentrálsz. Szórakoztasd inkább magad, és beszélj arról, hogy mennyire fantasztikus a vállalkozásod. Miért pazarolnál energiát arra, hogy megértsd, mire van szükségük az ügyfeleidnek…? Sokkal egyszerűbb csak magadról beszélni. Ha az oldaladon csak a céged történetét, a termékeidet és a saját filozófiádat mutatod be, senkinek nem fog eszébe jutni, hogy nekik valójában szükségük van arra, amit kínálsz.

Ne pazarolj időt arra, hogy megszólítod a potenciális vásárlóidat! Ahelyett, hogy válaszokat adnál a problémáikra, inkább írj nekik unalmas és olvashatatlan szövegeket. Az, hogy az ügyfelek megértsék, hogyan segíthet nekik a terméked, nem fontos.

4. Ne frissítsd a tartalmat, a statikus oldal is megteszi

Miért kellene frissíteni az oldal tartalmát? Ha egy oldal egyszer elkészült, az egész életen át kitart. Az ügyfelek szeretik minden alkalommal ugyanazokat az információkat megtalálni, és a legjobb, ha az oldaladon soha nem változik semmi. Miért törődnél azzal, hogy a látogatók új információkat kapjanak vagy friss blogbejegyzéseket olvassanak, amikor inkább megtarthatod a régi, jól bevált tartalmat?

Ráadásul, az új tartalmakkal dolgozni kellene, ami sok munkát és pénzt igényel. Ma, amikor az újrahasznosítás ilyen fontos szerepet játszik, próbáld meg újrahasznosítani a régi szövegeket. Ami egyszer már bevált, később is működni fog.

Egy frissítés helyett inkább hagyd, hogy az oldal elavultnak tűnjön. A visszatérő ügyfelek így könnyen megtalálják az ismert tartalmakat, és nem kell órákig keresgélni naprakész és releváns információk között. Az a legjobb, ha az oldaladon minden ugyanúgy marad, ahogy volt, így biztosan nem vonz majd új látogatókat.

5. Ne tedd elérhetővé a kapcsolati információkat

A legjobb módja annak, hogy megakadályozd a kapcsolatfelvételt, hogy elrejted a legfontosabb információkat – a telefonszámodat és az e-mail címedet. Ha a látogatóknak kérdésük van, nem szeretnéd, hogy könnyen kapcsolatba lépjenek veled. Még a végén kikotyogsz egy hasznos tanácsot!

Inkább hagyd őket keresgélni, és sose tedd könnyen hozzáférhetővé az elérhetőségeidet. Ha elég titokzatos vagy, senki sem fog próbálkozni a kapcsolatfelvétellel, és biztos lehetsz benne, hogy nem jönnek vásárolni.

6. Ne gondolj a felhasználói élményre

A felhasználói élmény az egyik legfontosabb szempont, amit figyelmen kívül kell hagynod. Ha valóban biztos akarsz lenni abban, hogy a látogatók soha nem térnek vissza az oldaladra, készíts egy olyan weboldalt, ami navigálhatatlan és eluralkodott rajta a káosz. A legjobb, ha minden menüpontot és linket össze-vissza pakolsz, hogy az új látogatók órákig keresgéljenek anélkül, hogy bármit megtalálnának.

Kövesd a fent említett lépéseket, és biztos lehetsz benne, hogy az üzleted garantáltan nem fog növekedni. Ha viszont valódi eredményekre vágysz, akkor érdemes lehet újragondolni a stratégiát, és kipróbálni mindennek az ellenkezőjét. De ha a célod mégis az, hogy ne pazarolj energiát a sikerre, akkor ezt az egyszerű módszert követve biztosan nem érsz el semmit!

(x)

Ne maradjon le a híreinkről, iratkozzon fel a Media1 napi hírlevelére!

Mielőtt távozna...

Kérje ingyenesen napi hírlevelünket és naponta elküldjük e-mail fiókjába a legfrissebb híreinket!

Adatvédelmi beállítások