Az omnichannel hirdetés fogalma egyre kevésbé tekinthető újdonságnak, számos – széles körben eddig többnyire kihasználatlan – lehetőséget nyújt a hirdető márkák számára. Az omnichannel terjedésében rendkívül fontos katalizátornak tekinthető a Connected TV hirdetési megoldás, ennek bevonásával futott május 26. és június 28. között a Volkswagen ID.7 modelljének reklámkampánya is, amely a Teads gondozásában az első olyan autós hirdetői kampány a hazai piacon, ami ezt az innovatív, új CTV megoldást választotta az LG-től. A LG okostévék kezdőképernyőjén futó prémium megjelenéseket a mobil, tablet és desktop platformokon elérhető Teads inRead rich media formátumok támogatták, a megcélzott felhasználók figyelmének minél hatékonyabb elérésében.
„Büszke vagyok rá, hogy ezen az omnichannel kampányunkon keresztül demonstrálhattuk szoros együttműködésünket a Porsche Hungariával és digitál ügynökségeivel, a New Land Médiával és a DOT Creative-val. Az első lépést jelentő kampány bizonyította a Volkswagen innovációs hajlandóságát a változó felhasználói szokásokkal járó piaci környezetben. Az új prémium LG homescreen megjelenéssel kétségtelenül hozzá tudtunk járulni a márka ismertségének erősítéséhez, miközben egyedülálló és vonzó reklámélményt biztosítottunk a felhasználóknak” – tette hozzá Magyar Tamás, a Teads értékesítési menedzsere.
„Mindig is nagy hangsúlyt fektetünk arra, hogy új, innovatív megoldásokat is alkalmazzunk a kampányainkban, így amikor lehetőség nyílt arra, hogy új Connected TV elhelyezést próbáljunk ki, szinte egy percig sem haboztunk” – jelentette ki Kazi Róbert, a Volkswagen Magyarország marketing managere. Erős Attila a Dot részéről ehhez annyit tett hozzá, hogy „mindig kutatjuk az új média megoldásokat és a Volkswagen az egyik olyan bátor partnerünk, aki kifejezetten igényli is ezt a típusú hozzáállást. A Teads és az LG megoldását a partnernek tett javaslat előtt gondosan elemeztük. Szerencsénkre az ID.7 kampány céljaihoz illeszkedett, így nagyon rövid idő alatt eldőlt, hogy a kampányba illeszthető.”
Az omnichannelben rejlő potenciált a kampány eredményei is jól jelzik, a 34 napos időszak alatt közel 600.000 okostelevízión jelent meg a márka a fogyasztók otthonában, ezek a videós és a statikus banner megjelenések pedig átlagosan 0,35%-os átkattintási arányt értek el.
„Nagyon örülünk, hogy a Volkswagen a Teads megoldását választotta, mely szintén jól mintázza a CTV mint új hirdetési platform súlyának emelkedését. Ez az új csatorna számos előnnyel jár: az itt megjelenő hirdetések a felhasználókat egy nyugodtabb légkörben, az otthonukban, egy »connected« állapotban szólítják meg. Számos kutatás bizonyítja, hogy a CTV kampányok – főleg más platformokkal kiegészítve – nagyobb figyelmet nyernek és összességében javítják a hirdetési kampányok eredményességét, többek között a recall és vásárlási szándék kapcsán is” – árulta el Horváth Tamás, a Teads magyarországi értékesítési vezetője.
A Teads már hazánkban is elérhető Connected TV hirdetési megoldásai segítségével könnyedén érhetők el a lineáris televíziós tartalmat nagyon keveset vagy egyáltalán nem fogyasztó nézők is. A Teads emellett a reklámkampányok hatékonyságát a marketing tölcsér minden részére kiterjedő display és videós hirdetési eszközeivel tökéletesíti.
A Teads hirdetési megoldásaival kapcsolatban érdeklődj a [email protected] címen.
(x)