Connected TV-re tette ID.7 modelljének kampányát a Volkswagen

Napjaink rendkívül fragmentált médiafogyasztási szokásai komoly kihívás elé állítják a hirdetőket. Minden eddiginél fontosabb, hogy célcsoportunkat különböző eszközökön és csatornákon keresztül egyaránt el tudjuk érni, átfogóan fogalmazzuk meg a márka ígéretét és platformokon átívelve adjuk át azt a fogyasztók számára. Erre a kihívásra válaszolva készítette a DOT Creative a Teads-zel együttműködve a Volkswagen új, ID.7 modelljének Connected TV reklámkampányát. (x)

Az omnichannel hirdetés fogalma egyre kevésbé tekinthető újdonságnak, számos – széles körben eddig többnyire kihasználatlan – lehetőséget nyújt a hirdető márkák számára. Az omnichannel terjedésében rendkívül fontos katalizátornak tekinthető a Connected TV hirdetési megoldás, ennek bevonásával futott május 26. és június 28. között a Volkswagen ID.7 modelljének reklámkampánya is, amely a Teads gondozásában az első olyan autós hirdetői kampány a hazai piacon, ami ezt az innovatív, új CTV megoldást választotta az LG-től. A LG okostévék kezdőképernyőjén futó prémium megjelenéseket a mobil, tablet és desktop platformokon elérhető Teads inRead rich media formátumok támogatták, a megcélzott felhasználók figyelmének minél hatékonyabb elérésében.

Büszke vagyok rá, hogy ezen az omnichannel kampányunkon keresztül demonstrálhattuk szoros együttműködésünket a Porsche Hungariával és digitál ügynökségeivel, a New Land Médiával és a DOT Creative-val. Az első lépést jelentő kampány bizonyította a Volkswagen innovációs hajlandóságát a változó felhasználói szokásokkal járó piaci környezetben. Az új prémium LG homescreen megjelenéssel kétségtelenül hozzá tudtunk járulni a márka ismertségének erősítéséhez, miközben egyedülálló és vonzó reklámélményt biztosítottunk a felhasználóknak” – tette hozzá Magyar Tamás, a Teads értékesítési menedzsere.

„Mindig is nagy hangsúlyt fektetünk arra, hogy új, innovatív megoldásokat is alkalmazzunk a kampányainkban, így amikor lehetőség nyílt arra, hogy új Connected TV elhelyezést próbáljunk ki, szinte egy percig sem haboztunk” – jelentette ki Kazi Róbert, a Volkswagen Magyarország marketing managere. Erős Attila a Dot részéről ehhez annyit tett hozzá, hogy „mindig kutatjuk az új média megoldásokat és a Volkswagen az egyik olyan bátor partnerünk, aki kifejezetten igényli is ezt a típusú hozzáállást. A Teads és az LG megoldását a partnernek tett javaslat előtt gondosan elemeztük. Szerencsénkre az ID.7 kampány céljaihoz illeszkedett, így nagyon rövid idő alatt eldőlt, hogy a kampányba illeszthető.”

Wedge

Az omnichannelben rejlő potenciált a kampány eredményei is jól jelzik, a 34 napos időszak alatt közel 600.000 okostelevízión jelent meg a márka a fogyasztók otthonában, ezek a videós és a statikus banner megjelenések pedig átlagosan 0,35%-os átkattintási arányt értek el.

Nagyon örülünk, hogy a Volkswagen a Teads megoldását választotta, mely szintén jól mintázza a CTV mint új hirdetési platform súlyának emelkedését. Ez az új csatorna számos előnnyel jár: az itt megjelenő hirdetések a felhasználókat egy nyugodtabb légkörben, az otthonukban, egy »connected« állapotban szólítják meg. Számos kutatás bizonyítja, hogy a CTV kampányok – főleg más platformokkal kiegészítve – nagyobb figyelmet nyernek és összességében javítják a hirdetési kampányok eredményességét, többek között a recall és vásárlási szándék kapcsán is” – árulta el Horváth Tamás, a Teads magyarországi értékesítési vezetője.

A Teads már hazánkban is elérhető Connected TV hirdetési megoldásai segítségével könnyedén érhetők el a lineáris televíziós tartalmat nagyon keveset vagy egyáltalán nem fogyasztó nézők is. A Teads emellett a reklámkampányok hatékonyságát a marketing tölcsér minden részére kiterjedő display és videós hirdetési eszközeivel tökéletesíti.

A Teads hirdetési megoldásaival kapcsolatban érdeklődj a [email protected] címen.

(x)

Ne maradjon le a híreinkről, iratkozzon fel a Media1 napi hírlevelére!

Mielőtt távozna...

Kérje ingyenesen napi hírlevelünket és naponta elküldjük e-mail fiókjába a legfrissebb híreinket!

Adatvédelmi beállítások