könyvelő

A fejlődés nem áll meg, a digitalizáció a könyvelés területére is betört! (x)

Mediamap közterületi médiafoglaló rendszer

Újjászületik a közterületi reklám

A MediaMap platformja megszünteti az Out-of-Home (OOH) piac legnagyobb akadályait: az áttekinthetetlenséget és a bonyolult foglalási folyamatokat. Felhasználóbarát térképes felületével, készletinformációival és aggregált kínálatával a kisebb és közepes vállalkozások versenyképes pozícióba kerülhetnek a fogyasztók figyelméért folytatott harcban. (x)

Tovább a részletekért »

A technikai fejlődés magával hozta azt, hogy ma már muszáj mindenkinek jelen lennie az online térben. Legyen szó ügyvédről, étteremről, szolgáltatóról vagy könyvelőről, a digitális világban való jelenlét elengedhetetlen. 

Az emberek ugyanis, a felmérések szerint, amennyiben szükségük van valamire, a legtöbb esetben azonnal az internethez fordulnak. Ezért, aki nincs jelen a digitális világban, az sokkal kevesebb eséllyel tud új ügyfeleket szerezni, ez pedig lépéshátrányba hozza a versenytársakkal szemben.

Mit hoz magával a digitalizáció?

A szoftveres megoldások alapjaiban könnyítik meg a Bookkeepie oldalán is megtalálható könyvelő szakemberek munkáját. Ezek a lehetőségek csökkentik az adatok feldolgozásának idejét, valamint a hibalehetőségeket is kiküszöbölik. Ha a megbízók már eleve digitális úton küldik el a dokumentumokat, illetve a papír alapon beérkező számlákat, teljesítés igazolásokat a könyvelőirodák digitalizálják, akkor sokkal egyszerűbbé válik az adott dokumentumok tárolása, keresése, feldolgozása. 

A könyvelőknek haladniuk kell a korral, ki kell használniuk ezeket az innovációkat, ez ugyanis nagyban megkönnyíti a munkájukat, gyorsabbá teszi az ügyfelekkel történő kommunikációt, ráadásul a papírfelhasználás csökkentése környezetvédelmi és fenntarthatósági szempontból is jelentős változást hoz magával. És a digitális kapcsolattartással a könyvelési díjakat is csökkenteni lehet.

A személyes brand kiépítése

Az ügyfélszerzés minden vállalkozás fejlődése szempontjából egy kulcsfontosságú kérdés. Aki nem képes újabb ügyfeleket bevonzani, az nem fog fejlődni, sőt, a korábbi ügyfelek esetleges elvesztésével a profit is csökkenni fog. A marketing és a személyes brand felépítése a mai kor szellemének megfelelő módon kell, hogy történjen, mivel a 10-20 évvel ezelőtti hirdetési módszerek ma már nem működnek. 

Egyre több a fiatal vállalkozó, akik elsősorban már nem a családi, baráti ajánlás útján fogják kiválasztani a cégüket segítő szakembereket, hanem az interneten, a közösségi oldalakon és a szakmai oldalakon keresztül keresik meg a hozzájuk legjobban passzoló specialistákat.

Tenni kell azért, hogy felfigyeljenek ránk a leendő megbízók!

Már a XIX. században is tisztában voltak a vállalkozók azzal, hogy a jó bornak is kell a cégér. Szebbnél szebb cégtáblákat és cégéreket tettek ki az üzletük homlokzatára, ezzel csábítva a vevőket. Nincs ez másként ma sem. A megbízók azokat a vállalkozásokat, könyvelőket találják meg, akik gondot fordítanak a cég megjelenésének kidolgozására, ehhez pedig releváns és professzionális honlapot készítenek, és a lehető legtöbb esélyt megadják annak, hogy megtalálják őket. Ennek érdekében érdemes megjelenni a közösségi oldalakon, a szakmai fórumokon, de a könyvelőket kereső-kínáló oldalakon is jelen kell lenni. 

Napjainkban az online megjelenés alapkövetelmény, azonban nem mindegy, hogy milyen képet festünk magunkról és a vállalkozásunkról. Ehhez érdemes marketing tanácsadó segítségét kérni, valamint a tematikus keresőkben is megjelenni.

(x) hirdetői tartalom

Ne maradjon le a híreinkről, iratkozzon fel a Media1 napi hírlevelére!

Mielőtt távozna...

Kérje ingyenesen napi hírlevelünket és naponta elküldjük e-mail fiókjába a legfrissebb híreinket!

Adatvédelmi beállítások