Nem kérdés, hogy egy vállalat sikeréhez jelentős mértékben hozzájárul, hogy mennyire hatékonyak az ügyviteli folyamatai. Ma már nem az a profi működés, hogy plafonig állnak a papírok az irodában.
Minél lassabb és bonyolultabb az ügymenetünk, annál kevésbé tudunk lépést tartani versenytársainkkal. Optimalizálni kell ezeket a műveleteket, alkalmassá tenni a mai kor kihívásaira!
Sokféle vállalatirányítási rendszer létezik a piacon, érdemes minél többet megismerni, hogy választani tudjunk. Legnépszerűbb mostanság a felhő alapú üzemelés. Általában rendelkezésre állnak olyan demó videók is, amelyek betekintést engednek ezek működésébe.
A logzi ügyviteli rendszer például egy jó választás lehet. Nemcsak online számlázó programmal, hanem vonalkódos készlet- és raktárkezelő felülettel is rendelkezik. Üzleti funkciókat és egyedi opciókat is kínál, amivel hatékonyabbá tehető a teljes céges ügymenet.
A felhő alapú rendszer előnyei
Ha felhőben dolgozunk, a gyors információáramlás garantált. Olyan rugalmas munkamenetben végezzük a napi teendőinket, amelyek automatizálják az egyes részfolyamatokat. Egy hatékony együttműködés is kialakul ezáltal az IT és más szervezeti egységek között. Emellett az ügyfelekkel való kapcsolatot is szorosabbá, közvetlenebbé teszi.
Biztonság, modernség, gyors ügymenet
Ezek a rendszerek általában már a mesterséges intelligenciában rejlő lehetőségeket is kihasználják. Gyakran előfordul például, hogy a vállalatok a felhőben gyártanak pilot termékeket vagy itt fejlesztik szolgáltatásaikat.
Az egyszerű adatkezelés és a moduláris szisztéma teszi igazán felhasználóbaráttá a szoftvert. Kiberbiztonsági szempontból sem elhanyagolható ez a vállalatirányítási rendszer.
Mitől jó, miért hasznos?
A Logzi segít felturbózni cégünk működését. Az ERP 47 modullal támogatja a munkánkat, a raktári bevételezéstől a bejövő számlákon át a pénzkészletek mozgásáig. Ezek a blokkok készletkezelés, az értékesítés, a szállítás, a beszerzés, a pénztár, valamint a fájlmenedzser csoportok részei. De a beállítások és az integráció alá is vannak besorolva további részegységek.
Természetesen a felhő alapú, ERP rendszerben is van törzsadatokat tartalmazó felület. Ez nem más, mint az ügyfelek és a beszállítók listája, a termékek köre és a létrejött megállapodások halmaza. Vannak itt árszabályok, ügyfélkapcsolati információk, de még a teendők jegyzésére is van lehetőség.
A főoldalon található egy demó videó, amit érdemes megnézni, mielőtt letesszük a voksunkat. Ha valami nem egyértelmű, kérhetünk segítséget az ún. “help center”-től. A GYIK-től a szakértőkig mindent megtalálunk itt. Ha pedig kicsit mélyebbre ásnánk magunkat az ügyvitel folyamatában, akkor érdemes rendszeresen olvasgatni a blogjukat is.
(x) hirdetői tartalom