Gál Juditot nevezték ki az Eisberg Hungary Kft. marketing és kommunikációs vezetőjének, a vállalat menedzsmentjének tagjaként. Az erről szóló, lapunkhoz is eljuttatott hétfői közleményében a cég bejelentette azt is, hogy a svájci Bell Food Grouphoz tartozó Eisberg Hungary Kft. eddigi marketingvezetője, Spielmann Laura októbertől nemzetközi marketing és kommunikációs menedzser pozícióban folytatja karrierjét a vállalatcsoportnál.
Az Eisberg Hungary ügyvezetője, Gazsi Zoltán a most bejelentett személyi változásokkal kapcsolatban elmondta, reményei szerint a cég márkaismertsége még tovább fog növekedni, annak ellenére, hogy jelenleg a kiskereskedelemben a sajátmárkák erősödése tapasztalható.
„A jövő évi rebrandinggel, az új csomagolással és új termékekkel lendületet adunk a márkának, megmutatjuk, hogy a friss, konyhakész saláta fogyasztása minden korosztályban népszerű. Igyekszünk tudatosítani a szülők felelősségét, hiszünk a példamutatás erejében, ezért hangsúlyozzuk, hogy a saláta, a zöldségek fontos szerepet töltenek be az egészséges táplálkozásban. Van tennivaló bőven, a hazai lakosság 65 százaléka elhízott vagy túlsúlyos, és ez alól sajnos már a gyermekek sem kivételek. A test és a szellem egy egységet képez, kiemelkedő, széles körű társadalmi szerepvállalásunk ezt a harmóniát igyekszik megmutatni. Köszönöm Juditnak és Laurának, hogy mostantól együtt segítik szakmai tapasztalataikkal vállalatunk és a márkánk erősödését”
– fogalmazott a közleményben Gazsi Zoltán, a vállalat ügyvezetője.

Gál Judit 2022 év végétől a Sigma Technology Magyarország kommunikációs és employer branding stratégiai tanácsadójaként, előtte, 2019-től a Danubius Hotels marketing és kommunikációs igazgatójaként dolgozott. Irányítása alatt újult meg az 50 éves, nemzetközi szállodaipari vállalat márkája. 2012-től 2019-ig ő vezette az Auchan Magyarország kommunikációs igazgatójaként a kereskedelmi vállalat külső és belső kommunikációját.
Az Eisbergnél kinevezésével került be a marketing és kommunikációs terület a vállalat vezetőségébe. Feladatai közé tartozik majd a cég marketing és kommunikációs stratégiájának kialakítása, annak megvalósításához kapcsolódó rendezvények, kampányok, platformok menedzselése, a vállalati márkaépítés, valamint a szóvivői munka mellett az Eisberg külső és belső kommunikációs tevékenységének összehangolása, illetve a média- és partnerkapcsolatok ápolása is.
Spielmann Laura, az Eisberg Hungary Kft. korábbi marketing vezetője mostantól öt ország, Svájc, Románia, Lengyelország, Ausztria és Magyarország marketingtevékenységét támogatja nemzetközi marketing és kommunikációs menedzser pozícióban. Feladatai közé tartozik az országok közötti marketingstratégiák összehangolása mellett többek közt a szakmai kiállítások, az online marketing, a márkaépítés és a rebranding koordinációja. Emellett segíti a magyarországi marketing és kommunikációs vezető, Gál Judit munkáját a csomagolásfejlesztés, weboldalfejlesztés, vállalaton belüli események szervezése és a belső kommunikáció terén.
Új digitális innovációs és termékfejlesztési menedzsert neveztek ki a Central Médiacsoportnál
A HVG-től érkezik a Milkovics Pál vezette Michaeli, Schwartz & Brit Media egyik új igazgatója
További híreket érhet el a Media1.hu oldalon. Követhet bennünket Facebookon is.