ajándékok

Ajándék ügyfeleknek: de miért éri meg? (x)

Az időtálló marketingstratégiák és -eszközök olykor a változások ellenére is megőrzik hatékonyságukat. Gyakran újragondolják, okosabban alkalmazzák vagy új lehetőségekkel bővítik őket. Az ügyfelek megajándékozása is idetartozik, és számtalan területen és helyzetben alkalmazható.

Promóciós ajándékok: miből válogathatunk?

Talán mindenki asztalán vagy szekrényében lapul egy olyan toll, amelyet egy céges eseményen vagy állásbörzén kapott. Hasonlóképpen népszerűek a konyhai és kávézási kiegészítők, mint például a bögre. Számtalan lehetőség érhető el a Zefi Reklámajándék termékei között is. Ezek az ajándékok évtizedek óta megbízható választások az ügyfelek megajándékozására, és meglepő módon hosszú időn keresztül szolgálják használóikat.

Ma már nemcsak a hagyományos tollak és noteszek állnak rendelkezésre, hanem különlegesebb alternatívák is elérhetőek többféle termékkategóriában. Miért érdemes kreatívabb termékeket választani ajándékozásra? Ezzel elérhetjük azt a fontos célt, hogy kiemelkedjünk a versenytársak közül, és megkülönböztessük magunkat, így potenciálisan előnyhöz juthatunk a piacon.

A promóciós termékek terén rengeteg lehetőség kínálkozik, és több ezer kiváló opcióból választhatunk. Minden vállalkozás számára elérhető ez a sokszínűség, ezért fontos, hogy időben éljünk is ezzel a lehetőséggel.

Nem mindegy, mit választunk

Az ügyfelek megajándékozásának előkészítésében nem szabad kapkodni. Persze összeválogathatunk néhány tollat, noteszt és frizbit, de így nem feltétlenül érjük el a kívánt hatást. Ezt követően pedig könnyen elkönyvelhetjük, hogy „a promóciós termékek nem működnek, csak felesleges kiadások”.

Mint a marketing más területein, az ajándékozás előtt alapos kutatásra van szükség. Ezzel garantáltan releváns eszközöket és kiegészítőket adhatunk az ügyfeleknek, amit valószínűleg az elkövetkező időszakban használnak majd. Az egyik kulcsfontosságú szempont az ajándékozás során az, hogy olyan termékeket válasszunk, amelyek valóban hasznosak.

Természetesen a termékek mellett a célcsoportot is alaposan meg kell vizsgálni. Fontos figyelembe venni az életkort és a nemet is, és ennek megfelelően változatos ajándékokat kínálni. A legkisebbeknek játékokat, például homokozószettet választhatunk, míg a nagyobbaknak matracokat. Ez az elv minden szezonra és kampányra érvényes.

A minőséget és a tartósságot kell célba venni

Az egyszer használatos termékeket kerülni kell! Ne feledjük, hogy a promóciós ajándékok a vállalkozásunkat képviselik. Ha a minőség alacsony, vagy könnyen meghibásodik a termék, akkor a megajándékozottak is hasonlóan fognak gondolkodni a vállalatunkról, és annak saját termékeiről, szolgáltatásairól. 

Az ajándék kiválasztásakor mindig a minőséget tartsuk szem előtt, és olyan termékeket válasszunk, amelyek hosszú távon is értékesek és hasznosak maradnak!

(x) hirdetői tartalom

Ne maradjon le a híreinkről, iratkozzon fel a Media1 napi hírlevelére!

Mielőtt távozna...

Kérje ingyenesen napi hírlevelünket és naponta elküldjük e-mail fiókjába a legfrissebb híreinket!

Adatvédelmi beállítások