Elindult a Budapest Pay&GO tesztidőszaka 2023.06.20. Fotó: BKK

Újabb lépést tett a digitalizáció területén a BKK

Elindult a Budapest Pay&GO tesztidőszaka a repülőtéri buszjáraton.
Mediamap közterületi médiafoglaló rendszer

Újjászületik a közterületi reklám

A MediaMap platformja megszünteti az Out-of-Home (OOH) piac legnagyobb akadályait: az áttekinthetetlenséget és a bonyolult foglalási folyamatokat. Felhasználóbarát térképes felületével, készletinformációival és aggregált kínálatával a kisebb és közepes vállalkozások versenyképes pozícióba kerülhetnek a fogyasztók figyelméért folytatott harcban. (x)

Tovább a részletekért »

Magyarországon eddig nem alkalmazott digitális megoldással találkozhatnak június 20-ától a Budapesti Közlekedési Központ (BKK) utasai: a Mastercard, a Monet+ és a K&H együttműködésével a közlekedési társaság elindította a Budapest Pay&GO tesztidőszakát.

Az új digitális szolgáltatásnak köszönhetően a 100E Repülőtéri Expressz buszjáraton a jegyvásárláshoz és az érvényesítéshez nem lesz másra szükségük, csupán egy érintésmentes fizetési funkcióval rendelkező fizikai, vagy digitalizált bankkártyára.

A sajtónyilvános bemutatón Walter Katalin, a BKK vezérigazgatója elmondta, eltökélt céljuk, hogy újabb és újabb lépéseket tegyenek a digitális fejlesztések területén, amelyekkel egyszerűbbé, vonzóbbá és versenyképesebbé válik a közösségi közlekedés.

Ennek eredménye volt a közelmúltban a többi között a BudapestGO elindítása, az időalapú digitális jegyek bevezetése is, és ez a mostani teszt is ennek a digitalizációs folyamatnak a része – tette hozzá a vezérigazgató.

„Az utasok Európa és a világ számos nagyvárosában utazhatnak már egyszerűen, érintésmentesen a bankkártyájuk, mobiltárcájuk, vagy arra alkalmas viselhető eszközük használatával. Globális tapasztalataink alapján ez az innováció mindenhol magasabb ügyfélélményt és elégedettséget eredményezett. Biztosak vagyunk abban, hogy ez Budapesten sem lesz másként, és egyre több vonalon nyílik majd lehetőség a technológia bevezetésére.”

– fogalmazott Berkes Tibor, a Mastercard igazgatója a sajtótájékoztatón.

Az újszerű technológiának köszönhetően a BKK ügyfelei előzetes regisztráció nélkül, bankkártyájuk, okostelefonjuk, vagy okosórájuk segítségével válthatnak jegyet a 100E Repülőtéri Expresszre. A járat utasainak nem lesz szükségük sem arra, hogy egy applikációban, vagy egyéb online felületen regisztráljanak, sem arra, hogy egy papírjegyet tartsanak maguknál az utazás végéig. Elegendő lesz csupán elővenniük a bankkártyájukat, vagy okoseszközüket és azt használniuk a járművön elhelyezett készüléknél.

A Budapest Pay&GO nem keverendő össze azokkal a bankkártya alapú jegyvásárlási megoldásokkal, amelyeket helyi, illetve országos közlekedési társaságok már használnak Magyarországon. Itt ugyanis a tranzakcióval együtt az érvényesítés is megtörténik, az ügyfelek bankkártyája pedig alkalmassá válik arra, hogy később, egy esetleges ellenőrzés esetén igazolja az utazási jogosultságot. A BKK azt tervezi, hogy a tesztet később az M1-es metróra is kiterjeszti.

További hírek érhetők el a Media1-en.

Ne maradjon le a híreinkről, iratkozzon fel a Media1 napi hírlevelére!

Mielőtt távozna...

Kérje ingyenesen napi hírlevelünket és naponta elküldjük e-mail fiókjába a legfrissebb híreinket!

Adatvédelmi beállítások