Mint a Kifli.hu a Media1-nek megküldött közleményében írják, Kovacsics Anett a februárban megüresedett digital performance manager pozíciót töltötte be. A szakember több mint 10 éve online marketinggel foglalkozik, főként e-kereskedelmi fókusszal: portfóliójában szerepel többek között a Tchibo, a UPC, az Extreme Digital – eMAG teljesítmény alapú (performance) kampányainak menedzselése, de dolgozott a VELUX CEE régiós központjában is 7 országért felelős média szakértőként. A szakember szeretné az évek alatt felgyülemlett tudással felvértezve a Kifli új ügyfélszerzését optimalizálni performance média eszköztárral, illetve a performance marketingen túl fókuszba helyezni a márkaépítés célú kommunikációt a hosszútávú építkezés jegyében.

A cég CRM vezető posztját Varga Dóra vette át elődjétől, Molnár Pétertől, aki február óta már az anyavállalat, a Rohlik Group összes tagországáért felel ezen a területen. Varga 15 éve dolgozik a marketing területén, ezen belül több mint 10 éve vásárlói hűségprogramokkal foglalkozik, ezzel kapcsolatos tapasztalatát a Tesco Clubcard program vezetésével, a MOL Group Loyalty menedzsereként és a Mastercard Priceless Specials program projektvezetőjeként szerezte. Kiemelkedő ügyfélszegmentációs ismereteit felhasználva a vásárlók megtartásán és motiválásán dolgozik, csökkentve ezzel az ügyfelek lemorzsolódását és növelve az aktív vásárlók számát.

Ha feliratkozik a Media1 Telegram-csatornájára, sosem marad le a híreinkről!
További híreket talál a Media1-en! Csatlakozhat hozzánk a Facebookon és a Twitteren, valamint feliratkozhat a hírlevelünkre is!