Ahogy a cím is utal rá, a kiadóorientált fórum a Header Biddingre, a népszerű fejlett programozott hirdetési technológiára fókuszál.
Az eseményen két vezető iparági szakértő tart előadást: Sebastien Noel, a prominens francia kiadói csoport, az M Publicité programmatic tevékenységekért, reklámtechnológiáért és a monetizációért felelős igazgatóhelyettese, és Andrew Hayward-Wright, az IAB Europe programmatic tanácsadója.
Andrew Hayward-Wright a hirdetési technológia operatív bevezetésének globális szakértőjeként ismert. Előadásában betekintést nyújt a Header Bidding legújabb trendjeibe. Előadását Q&A szekció követi, ahol lehetőség nyílik kérdések megvitatására.
Sebastian Noel nagy tapasztalattal rendelkezik a Header Bidding terén, így általa a közönség bepillantást nyerhet a technológiába – a beszélgetés során szó esik majd arról is, hogy az iparági változások milyen hatással voltak a Le Monde-ra, és hogy szerinte mi lesz a Header Bidding jövője.
Az online eseményt Constantine Kamaras, az Online Kiadók Európai Szövetsége (Online Publisher Asscociation / OPA) a Legjobb Praktikák a Digitális Kiadásban munkacsoportjának programvezetője moderálja. Moderátortársa Marilena Manatou, a Project Agora ügyfélszolgálati igazgatója lesz. Az esemény több mint egy órája alatt az érdeklődők megismerhetik a haladó programmatic technológiai megoldások múltját, jelenét és jövőjét.
„Mi a Project Agoránál szenvedélyesen hiszünk a Header Biddingben, hiszen elsőkézből láthatjuk, milyen hatékony lehet a megfelelő alkalmazása az ügyfeleink számára”
– magyarázza Marilena Manatou.
„Ennek az eseménynek a célja, hogy segítse a kiadókat jobban megérteni a technikát és az általa teremthető értéket, valamint hogy megcáfoljon néhány általános tévhitet.”
Ahogyan a Project Agora más eseményeit, úgy a “Where is Header Bidding Heading?” rendezvényt is teljes mértékben online tartják meg. Ez lehetővé teszi, hogy a kiadók munkatársai a legkülönfélébb régiókból is részt vegyenek rajta.
Az esemény november 30-án, 15 órától 16:15-ig tart (UTC +1 időzóna szerint).
Regisztrálni ingyenesen IDE kattintva tud.
A Project Agora médiatechnológiával, natív és programmatic hirdetésekkel foglalkozó vállalat, mely skálázható és hatásos növekedési alternatívákat kínál helyi hirdetők és médiatulajdonosok számára. A Project Agora olyan technológiát épít, amely képessé teszi a helyi kiadókat és kiskereskedőket, hogy a lehető legtöbb értéket hozzák ki látogatóikból. A hirdetők számára a Project Agora skálázható, mérhető módon, garantált eredménnyel, rendkívül kreatív és vonzó megoldásokkal kínál üzleti eredményeket.
(x)