A vállalat keddi közleménye szerint a több mint 20 éves ügynökségi tapasztalattal rendelkező szakember dolgozott az Arcusnál, a MediaComnál és a Havas Media Groupnál is. Takács Borbála az Adevinta előtt közvetlenül az IPG Mediabrandshez tartozó Universal McCann Hungary-nál volt.
Digitális stratégaként elsődleges feladatai közé az újabb felhasználói körök megszólítása, a tranzakciós folyamatok digitális platformokba történő szorosabb integrálása és a user flow optimalizálása tartozik majd a Jófogás és a Használtautó.hu márkák esetében.
„Az Adevinta csapata olyan értékeket képvisel, amelyekben hinni és amelyekhez kapcsolódni tudok, mind szakmailag, mind emberileg. Szakmai érdeklődésem és eddigi tapasztalataim alapján is nagyon közel áll hozzám az e-kereskedelmi szektor, amiben az Adevinta dinamikus vállalatként, piacvezető márkákkal van jelen. Mivel a Jófogás és a Használtautó.hu médiafelületekként is jelentős szereplői a hazai kommunikációs ökoszisztémának, üzleti szempontból fontos és komplex a felhasználói bázis növelésének és aktivizálásának kérdésköre. Ebben a marketing területének is hatalmas szerep jut majd”
– nyilatkozta Takács Borbála a kinevezése kapcsán.
További híreket talál a Media1-en!