„Ezúton értesítjük mindazokat, akik ismerték és szerették, hogy érdemei elismerése mellett, szerettei körében, féltőn karjánál vezetve és félhangosan hamis szovjet katonanótákat dúdolva visszaadtuk a Kreatív Online előző dizájnját annak a közegnek, ahova mindig is tartozott: a XX. századnak. Köszöntsék színes füstbombák régóta várt korszerű, slim fit utódját!”
– írja a kreativ.hu-n közzétett beköszöntőjében Pál Zsombor, a lap főszerkesztője, aki a Media1-nek néhány konkrétumot is elmondott a változások mibenlétéről.
Szavaiból kiderült, hogy mostantól felkerülnek a honlapra, de csak előfizetőknek érhetők el a nyomtatott Kreatív tartalmai, ezzel a számos előfizető vállalatnál beállt és potenciálisan tartósan megmaradó home office-ra reagálnak.
Azt ígérik, hogy ízelítő minden ilyen cikkből előfizetés nélkül is látható lesz. Az eleve az online-ra készülő tartalmak, tehát a teljes hírszolgáltatás viszont az első egy hétben szabadon elérhető marad.
„Dedikált főoldali sávba kerültek a magyar piacon megvalósuló kampányok, és egyszerűsítettük a kikerülésüket, így még több kerülhet fel ezekből az oldalra. És megújult a több mint 10 ezer címre járó hírlevél is, a ráncfelvarrás mellett koncepcióban is, mert ezentúl nem kreatívos cikkek is kerülnek bele: a nyitónapon például egy Guardian és 24.hu anyag, de könnyen feltételezhető, hogy például a Media1 is gyakran linkelt külső forrás lesz”
– tette hozzá a Kreatív főszerkesztője.
A print lap körül nincs most változás, hiszen azt két éve megújították, amiről egyébként itt írtunk annak idején.