A virtuális eseményen digitális tartalomtulajdonosok találkozhatnak területükön kiemelkedő nemzetközi vezető szakemberekkel.
A Project Agora partnereinek lehetőségük lesz meghallgatni olyan globális márkákat mint a The Coca-Cola Company, prémium kiadókat, mint az El País, és az IAB Europe vezetőit. A hallgatók megismerkedhetnek a feltörekvő trendekkel és új gyakorlatokkal, többek között az inventory monetizálás területén.
Barbara Sala, a The Coca-Cola Company közép-kelet-európai stratégiai és médiaigazgatója, Pablo Delgado, a PRISA NOTICIAS termékigazgatója, Filip Sedefov, az IAB Europe adatvédelmi igazgatója és Patrick Verdon, az IAB Europe műszaki igazgatója osztják meg véleményüket a digitális médiapiac helyzetéről.
A progam továbbá magában foglalja a CEEMEA régió helyi kiadóinak fórumbeszélgetését valamint szó lesz a Project Agora legújabb ajánlatairól és a közeljövő terveiről.
Műsorvezető: Marilena Manatou, Customer Success Vezető, Project Agora
Moderátor: Constantine Kamaras, Projektvezető / Best Practices Program, Online Publishers Association (OPA), Európa
Dátum: november 19, reggel 9:30
(x)