Több változást is bejelentett a minap a Bikemag.hu kerékpáros magazin. Az egyik ilyen változás, hogy szeptembertől az Adaptive Media értékesíti sales house partnerként a magazin több hirdetési felületét. Az Adaptive az ügynökségi értékesítésben vesz részt.
A Bikemag.hu Magyarország első és egyik legnagyobb hazai kerékpár-magazinja. Az 1999-ben indult oldal naprakész tartalmat szállít a kerékpár világából, többek között kerékpáros hírekkel, tesztekkel és technikai információkkal szolgálja a kerékpározás iránt érdeklődőket, de a látogatók az oldalon fórum és apróhirdetési felület segítségével is felvehetik egymással a kapcsolatot.
Jelenleg napi 12-15 ezer felhasználó böngészi rendszeresen a kerékpáros híreket és hirdetéseket, ami a kiadó reményei szerint jövőre duplázódhat, ráadásul a fontosabb cikkek az utóbbi években már angol nyelven is és elérhetők.

A látogatószám emelkedésének jóslatát tovább erősíti, hogy nemrég részedést szerzett a Brand & Standard Kft. is a bikemag.hu-ban. Ez a cég többek között a HRportal.hu, az Édenkert.hu és a Háziállat.hu oldalakat is üzemelteti, így komoly tapasztalattal rendelkezik az online médiapiacon.
A szakmai befektető érkezésével hamarosan megújul az oldal, a modern dizájn mellett tartalmi bővülés is várható: a szerkesztők nyitni fognak a bringás turizmus és hobbikerékpározók felé, hogy a hazai és nemzetközi sportesemények mellett a kezdő biciklisek is praktikus információkhoz jussanak.
„Az oldalak tematikájában, a felületek értékesítésében, és az e-commerce területén mindkét fél számos szinergiát lát, így nemsokára több közös megoldással is jelentkezik a két cég. További céljaink között szerepel az is, hogy a jelenleg is rendkívül népszerű apróhirdetési rovat mellett a portál más módon is kivegye a részét a kerékpárok és kiegészítők népszerűsítéséből”
– tette hozzá dr. Laczkó András, a Bikemag.hu ügyvezetője.
A kerékpáros oldal új partnere, az Adaptive Media végzi a Media1 hirdetési felületeinek ügynökségi értékesítését is.
További hírek találhatók a Media1-en!