A MediaCom Josh Krichefski-t nevezte ki globális operatív igazgatónak. A szakember ezzel párhuzamosan megtartotta korábbi pozícióját is: 2019 szeptembere óta irányítja az európai, közel-keleti és afrikai régiót ügyvezető igazgatóként – derül ki a MediaCom közleményéből.
Josh Krichefski közvetlenül Nick Lawson, a nemrégiben kinevezett globális vezérigazgató felé jelent, és közösen dolgoznak az ügynökségi hálózat megújulási tervein, valamint a GroupM-et és WPP-t érintő integrációs folyamatokon.
A szakember 2011-ben csatlakozott a MediaComhoz, előtte a Havas kötelékében dolgozott. 2013-ban nevezték ki a brit iroda operatív igazgatójának, majd 2016-ban vezérigazgatóvá lépett elő.
Vezetése alatt a MediaCom UK első helyet szerzett a WARC Media Ranking és a RECMA Vitality Report globális listáin egyaránt. Olyan ügyfelek megszerzésében vállalt részt, mint a Sky, az AkzoNobel, a Mars és az Adidas.