Integrált, független ügynökségi csoport alakult People Group néven – ezt Urbán Zsolt, az ügynökségcsoport vezetője jelentette be még néhány nappal ezelőtt, az Ügynökségek Éjszakáján.
A 1080p-hez 2018 júniusában érkezett szakmai befektető Krasimir Geurgov személyében, akivel együtt még a 2018-as évben bejelentettek további akvizíciókat: az év végén a 1080p stratégiai szövetséget kötött az UP Advertising-gal, továbbá megalapították a 1080pR Solution PR ügynökséget és üzletrészt vásároltak az ArtMedia médiaügynökségben.

Urbán Zsolt, a People Group vezetője az ügynökségcsoport létrejötte kapcsán elmondta:
„Az elmúlt időszak nem titkolt célja az volt, hogy az eltöltött idő után, megismerve egymás cégstruktúráját, működését, ezt a sokszínű szakértelmet és óriási tapasztalatot egy ernyőmárka alá helyezzük. Ez az időpont most jött el. Örömmel jelenthetem be, hogy négy cég együttműködésével és egy stratégia partnerrel megalakult a People Group. A People Group-pal a klasszikus reklámügynökségi tevékenységtől kezdve a médiaügynökségi, digitális és pr szolgáltatásokon keresztül a kutatásig minden kommunikációs területen professzionális szolgáltatást tudunk nyújtani. Az ügynökségcsoport értékeiben az emberi tényezőt tartom a legfontosabbnak, ezért a PPL Group valódi partnerek valós problémáinak megoldásával kívánja megmutatni tudása legjavát a piacon.”
A cégcsoport tagügynökségei:
- 1080P Reklámügynökség
- 1080pR
- UP Advertising
- ArtMedia
Stratégiai partner:
- Momentor Research & Consulting
A People Group menedzsment tagjai:
- Urbán Zsolt
- Molnár Zsuzsanna
- Hajdú Imre
- Goneth Jácint
- Fülöp Szilvia
Szakmai vezetők:
- Havasi Ágnes – Head of Media
- Bacsa Ágnes – Head of Media
- Nagyillés Amália – Creative Director
- Asztalos Gergely – Creative Director
- Tájnel Gábor – Head of Digital
- Ádám Marianna – Client Service Director
- Kovács Emese – Group Account Director
- Duránszkai Gábor – Head of Research
A csoport közel 70 szakemberből áll. Azon ügyfeleik számára, akik a teljes szolgáltatási portfóliót igénybe veszik, People Group néven nyújtanak integrált kommunikációs szolgáltatásokat, ugyanakkor az egyes ügynökségek megtartják saját nevüket és márkájukat, tekintve, hogy a cégcsoport több ügyfele a szolgáltatási portfólió egy részét veszi csak igénybe. A 1080p, UP Advertising, ArtMedia és 1080pR jelenlegi ügyfelei számára nem változik semmi, ám kibővült szolgáltatási portfólió áll rendelkezésükre piaci szituációik, problémáik megoldására.
„Bár a szakmánk célja nem sokat változott az elmúlt 100 évben – üzeneteket akarunk eljuttatni a befogadóhoz – ugyanakkor a digitális transzformáció az elmúlt 20 évben erősen átalakította az iparágunk folyamatait. Ma a digitalizációnak köszönhetően rengeteg adattal rendelkezünk. A People Group ezeket az adatokat professzionálisan elemezve, ezekre építkezve biztosít adatvezérelt stratégiát a partnereinek a szakemberei által, amelyre rá tud épülni minden kommunikációs szegmens” – hangsúlyozta Urbán Zsolt.
Borító: A People Group megalakulása az Ügynökségek Éjszakája rendezvényen. Fotó: People Group