Folytatódik a PPH Media lapjainak megújítási hulláma. A kiadó ezúttal a Kreatív című kreatívipari szakújságját újította meg. A megújulás végeredménye már a márciusi számban is látszik, a lap ugyanis már a megszokottól eltérő arculattal jelent meg.

A korábbi laptervet Földi Viktor, a magazin tervezőgrafikusa újította meg. Az átalakítás során viszonylag szabad kezet adhattak neki, ugyanis lényegében csak a piros-fekete betűszín-kombinációt őrizte meg az eddigi arculatból.
A kiadó célja a frissítéssel egy modernebb, letisztultabb logó és egy olvasóbarát, elegáns belső kialakítása volt.
„A Kreatív új logóját egy korábbi, a bécsi Iparművészeti Egyetem kurzusára készített, munkám inspirálta. Abban a projektben környezettudatos módszereket kellett a formatervezésben alkalmaznunk, én pedig egy már létező betűtípust terveztem újra úgy, hogy bizonyos betűket újrahasznosítottam, például a j-t fordított f jelölte. Ez az elv köszön vissza az új logó e betűjében is” – említette az új arculat kapcsán Földi Viktor.
Az új logót az Artificial Group reklámügynökség alapítóit ábrázoló, 3D grafikával készült címlappal avatták fel: ezen az is látható, hogy nem csak az embléma, de a teljes borító is változott. A Kreatív belső oldalai is új arculatra váltottak: nem csak a betűtípus változott, de sokkal nagyobb szerep jut a fotóknak, illusztrációknak, kiemeléseknek, és a szövegkép is egységes, új tördelést kapott.

A szaklap kiadója, a PPH Media jelezte azt is, hogy a nyomtatott sajtótermékét követően hamarosan, várhatóan még az év első felében az online felületénél is változtatásokat hajt majd végre a megjelenésben.