Mától money.hu néven működik az ingatlanhirdetési piacon vezető szerepet betöltő ingatlan.com csoporthoz tartozó BankRáció.hu.
„A névváltásra azért volt szükség, mert a money.hu a korábbinál szélesebb szolgáltatási palettával folytatja a működését. A money.hu online platformon keresztül átláthatóvá teszi a hitelajánlatokat és más pénzügyi megoldásokat, az érintetteket pedig szakértők segítik a kiválasztásban és a teljes ügymenetben.”
– mondta el Radimeczky Géza, az ingatlan.com csoport pénzpiaci üzletágának vezetője.
A BankRáció a magyar piacon elsők között jelent meg online hitelkalkulátorokkal, amelyek segítségével az érintettek számos bank ajánlatából mindig a legkedvezőbb konstrukciójút választhatják ki. Emellett a teljes hitelfelvételi folyamatban támogatást nyújt az igényléstől a folyósításig.
Az immáron money.hu néven működő oldal szakértőinek becslése szerint, ha tavaly az új lakáshitel-felvevők a legkedvezőbb – legalább 1 évig fix kamatozású – konstrukciókat választják, akkor összességében minimum 140-150 milliárd forintot spórolhattak volna meg a teljes futamidő alatt. A személyi kölcsönöknél szintén 10 milliárdos nagyságrendű megtakarítást jelenthet a lakosságnak a legjobb ajánlat megtalálása. Tehát évtizedes távlatban a legkedvezőbb megoldások kiválasztása több száz milliárd forinttal csökkentheti a lakosság kiadásait.