A köztévé szerint nem hamisítás, hogy úgy vágta össze a civil megszólalók nyilatkozatait, hogy az a Fidesz narratíváját szolgálja

Az M1 Híradó című műsorban az őket lebuktató 444-et hazugozták, majd „szerkesztői szabadságnak” nevezték a történteket, vagyis azt, hogy vágással az eredeti megszólalóktól kapott nyilatkozatokból fontos részeket hagytak el. A műsorban Soros Györgyöt is felemlegették és a 444 mellett a Telexet és az RTL-t is hazugnak nevezték.