fbpx

németh s. szilárd

Klubrádió.

Bíróságon támadja meg a Klubrádió a Spirit FM győzelmét a Budapest FM 92,9 MHz frekvenciapályázaton

A Klubrádió több dolgot is kifogásol a 92,9 MHz rádiós pályázat kapcsán. Szerintük például nem fair az a pontrendszer, ahol médiaszolgáltatási tapasztalatért ugyanannyi pont járt az egykoron Kontakt, majd Broadway Rádió néven, végül 2019-től Spirit FM néven rádiózó Közösségi Rádiózásért Egyesületnek, mint a 20 éves múltú Klubrádiónak, továbbá szerintük a Spirit FM korábbi üzemeltetői, az X and Kft. és a Németh Média Kft. az elmúlt időszakban kétszer 15 napon át kalózrádióként működtették a rádiót. Nem tartják továbbá jogszerűnek, hogy a Médiatanács plusz pontot adott a Spirit FM-nek, amiért az kevesebb ismétlést vállalt, mint a Klubrádió. Problémásnak találják továbbá, hogy az ATV képernyőjén sugárzott tévéműsorok rádiós változatai nem számítanak ismétlésnek.

Az Index és az Indamedia irodájának homlokzata és az ATV épülete

Az Index partnere lett az ATV

Ennek keretében például az ATV műsorvezetői felbukkannak az Index portál egyes műsoraiban, de az Index és az ATV vezérigazgatójának a Media1 érdeklődésére adott válaszaiból az is kiderül, hogy az együttműködés várhatóan több más területre is kiterjed majd a két médiavállalat között.

Keverőpult a Spirit FM stúdiójában

Átmenetileg ismét a Spirit FM használhatja a Budapest FM 92,9 MHz-et – egy másik kft. veszi át a rádió működtetését

Bár a médiahatóság a múlt heti döntését eltitkolta a sajtó elől, a Media1 megtudta, hogy a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság Médiatanácsa a Budapest FM 92,9 MHz használatára vonatkozó, 2 hónap időtartamú ideiglenes médiaszolgáltatási szerződést köt a Spirit FM üzemeltetését az X and A Kft.-től átvevő Németh Média Kft.-vel, Németh S. Szilárd, az ATV vezérigazgatójának a cégével.

Kárász Róbert, az ATV Start műsorvezetője 2019-ben

Kárász Róbert, az ATV műsorvezetője az első sorból figyelte Szijjártó Péter eligazítását a Fidesz-közeli véleményvezéreket pénzzel támogató Megafon Központ rendezvényén

Kárász emellett a 444 által megtalált felvétel szerint rákerült az Orbán Viktor hatalomban tartásáért tevékenykedő véleményvezéreket támogató, a közpénz-finanszírozott Alapjogokért Központtal összefonódva működő Megafon Központ csapatát bemutató közös csoportképre is. A műsorvezető kapcsán nem először merülnek fel vitatott dolgok, a csatorna azonban eddig elnéző volt ezek ügyében. A mostani esetben az ATV vezérigazgatója a Telexnek azt mondta, a történtek után elbeszélgetett a műsorvezetővel, hogy ilyen rendezvényt a továbbiakban ne látogasson, valamint kijelentette, hogy ha egy direkt pártrendezvény lett volna, akkor annak súlyosabb következménye is lett volna.

Az ATV székháza Budapesten

Megszüntette a NAV az ATV tulajdonosváltása kapcsán indított nyomozást

Nem valósult meg bűncselekmény az adóhatóság nyomozói szerint a tévétársaság tulajdonosi hátterében történt változásokkor. Bartus László feljelentő elégedetlenül és a nyomozókat, valamint a miniszterelnököt vádolva reagált a fejleményekre. Németh Sándor, az ATV tulajdonosa és Németh S. Szilárd vezérigazgató is reagált a hírre.

Németh Sándor, az ATV Zrt. többségi tulajdonosa, a Hit Gyülekezete vezető lelkésze

Megkérdeztük az ATV vezérigazgatóját, mit szól, hogy apja, a tulajdonos a Fidesz-retorikájához hasonló gondolatokat használt újévi köszöntőjében

Németh Sándor, a Hit Gyülekezete vezető lelkésze, az ATV többségi tulajdonosa újévi beszédében a Fidesz retorikájához nagyon hasonló gondolatokat fogalmazott meg a közelgő választásokkal kapcsolatban. A Media1 megkérdezte Németh S. Szilárdot, az ATV vezérigazgatóját, Németh Sándor fiát a beszéd tartalmával kapcsolatban felvetődő aggályok kapcsán– a hírből az is kiderül, mit reagált erre pontosan.

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

Adatvédelmi beállítások