hír tv

Kövér László a HírTV Bayer Show című műsorának nyilatkozik otthonából, az őt kérdező Bayer Zsoltnak

Feljelentették a HírTV-t a Médiatanácsnál

Az ellenzék női képviselői, élükön Szél Bernadettel azért fordultak a Médiatanácshoz, mert úgy vélik, Kövér László fideszes országgyűlési házelnök a Bayer Showban elhangzott szavai a 2-es személyi számmal kapcsolatban nőgyalázóak voltak, ami nem maradhat következmények nélkül.

A HírTV új székháza az Angol utcában Budapesten. Fotó: Ladányi András, Media1

Nem indít eljárást a HírTV ellen a Médiatanács a Párbeszéd által kifogásolt kitörés napi riport miatt

A grémium szerint nem sértett jogszabályt a kormányközeli hírcsatorna, amikor „Antifasiszta tüntetők zavarták meg a kitörés napi megemlékezéseket” címmel sugározta a Párbeszéd szerint nácimosdató egyik hírösszeállítását. A grémium egyúttal meghosszabbította az egyik Rádió 1-es és Best FM-es partnerrádió médiaszolgáltatási jogosultságát, valamint folytatta több rádiós pályázat lebonyolítását.

hirtv

Megfélemlítés miatt bírálja a HírTV-t az RSF

Az 1985 óta működő párizsi székhelyű nemzetközi szervezet, a Riporterek Határok Nélkül (RSF) a Twitteren fejezte ki aggodalmát amiatt, hogy független újságírókat fenyegető kijelentések hangozhatnak el a kormánypárti médiában Magyarországon.

hirtv

Elnéző volt a Médiatanács a jogsértő HírTV-vel

A fideszes médiaholding csatornáján többször is burkolt reklámot sugároztak, a Médiatanács mégsem érezte úgy, hogy ezt szankcionálni kellene. A Médiatanács ezenkívül rádiós pályázatokkal is foglalkozott ezen a héten. A testület egyébként elérte, hogy a román társhatóság megbüntesse a TV2 Média Csoporthoz tartozó Mozi+ csatorna üzemeltetőjét.

Császár Attila, még az Echo TV munkatársaként

Császár Attila (is) otthagyta az EMMI-t

Még november elején távozott az Emberi Erőforrások Minisztériumából a Hír TV egykori, a 2006-os zavargások idején forradalmat kiáltó riporter-műsorvezetője. Ő már a negyedik sajtófőnök volt. Az utódja is volt Echo TV-s.

Az NMHH egyik irodájának bejárata. Fotó: Ladányi András / Media1

Megbírságolta az RTL Klubot és a HírTV-t a Médiatanács, a TV2 Tények megússza a Sargentini-ügyet bírság nélkül

Utolsó rendes nyári ülését tartotta a múlt héten a Médiatanács, mely amellett, hogy hozzájárult a Rádió 1 győri frekvenciaváltásához, megbírságolta az RTL Klubot és a HírTV-t. A TV2 Tények tavaly őszi Sargentini-riportjával is foglalkozott a testület, de a bíróság szankciót igénylő ítélete ellenére ezúttal sem kapott bírságot a kormányközeli tévé, a testület megelégszik egy közlemény beolvasásával, vagy ha teret ad a TV2 Ujhelyi István álláspontjának.