hír tv

Kovács Angel Marianna újságíró otthona és a postahivatal a ház aljában, amit a HírTV nem mutatott meg

A HírTV valótlan tartalmú riportot közölt arról, hogy a 24.hu egyik újságírója egy postahivatalban lakik

Folytatódik a Varga Zoltán, a Central Médiacsoport tulajdonosa ellen hetek óta tartó országos médiaháború, amibe most már a KESMA tévécsatornája egy 24.hu-s újságírót is belekevert, miközben a Hír Televízió az újságíró lakcímét nyilvánosságra hozta, és úgy csinált, mintha lehetséges lenne, hogy egy újságíró egy postahivatalban lakjon.

Marsi Anikó és Gönczi Gábor a TV2 Tények Stúdiójában

Megbünteti a Médiatanács a TV2 Tények Plusz című műsorát, de az M1 Híradót és a HírTV Bayer Showját nem

Közel 1 millió forintot kell befizetnie a TV2-nek, amiért hírnek álcázta a fideszes médiaholdinghoz tartozó Bors kereskedelmi információját. A HírTV-s Bayer Show esetében ezúttal sem állapított meg jogsértést a testület a nőkre vonatkozó megjegyzés miatt, és az M1 Híradó az ARD-vel kapcsolatos műsorrészletét sem tartja aggályosnak a testület, amely egyébként visszaengedi az éterbe az általa már többször elnémított Vörösmarty Rádiót, és elkészült egy olyan kutatással, ami alapján állítólag a közmédia volt a koronavírus-helyzet nagy nyertese.

Fővárosi Törvényszék

Pert vesztett a HírTV és a Magyar Nemzet

Az egyik pert Pikó András, Józsefváros polgármestere, a másikat Niedermüller Péter (DK), Erzsébetváros polgármestere nyerte meg a kormánypárti médiumokkal szemben.

A HírTV új székháza az Angol utcában Budapesten. Fotó: Ladányi András, Media1

„A PestiSrácok hátba szúrta a HírTV-t”

Szó szerint ezekkel a szavakkal értékelték a HírTV-nél, hogy legalább 10-12 főt, vagyis a Hír Televízió egyik legismertebb műsora, az Informátor teljes csapata mellett a fideszes médiagólem hírcsatornájánál dolgozó más szerkesztőket és műsorvezetőket is megkeresett a Pesti TV-t hamarosan elindító PestiSrácok vezetősége annak érdekében, hogy igazoljanak át hozzájuk. A PestiSrácok főszerkesztője szerint ez nem igaz.

Huth Gergely, a Pestisrácok főszerkesztője nyilatkozik a HírTV-ben

Huth Gergely: Nem szúrjuk hátba a HírTV-t

A PestiSrácok főszerkesztője a Media1-nek azt mondta, csak rosszakaróik terjesztik, hogy 10-12 főt is megkerestek a HírTv-nél, hogy igazoljanak át az induló Pesti TV-hez. Huth Gergely szerint valójában a 6 fős Informátor című műsor stábjának szerkesztője kereste meg őket azzal, hogy átmennének hozzájuk. A PestiSrácok vezetője azt is mondta, szerinte ami történik, az nem hátba szúrás és nem igaz, hogy ráígértek a fizetésekre.

A HírTV új székháza az Angol utcában Budapesten. Fotó: Ladányi András, Media1

Médiatanács: Durva, de nem törvénytelen volt a HírTV újságírókat becsmérlő, sz*rládázó, férgező Keménymag című műsora

A grémium szerint ugyan valóban elhangzottak a durva, becsmérlő kijelentések, és ezektől a tanács is elhatárolódik, de a tanácstagok szerint ezzel még nem sértette meg a fideszes médiaholding csatornája a médiatörvényt. A testület ezenkívül újabb frekvenciát adott a héten a HírTV tulajdonosához tartozó Karc FM-nek, és kiosztott 75 millió forintot rádiók számára.

Istenes Zsolt

Kényszerpálya: Új dokumentumfilm egy volt HírTV-sről, aki 10 év után inkább pályaelhagyó lett, miután kirúgták a csatorna újrafideszesítésekor

Tóth Olivér Márk új dokumentumfilmjében nyomon követhetjük, hogyan vált Istenes Zsoltból, a HírTV-nél még a nem kormánypárti időszakban munkába álló egykori riporterből és hírszerkesztőből programozó, miként próbál pályaelhagyóként új szakmát tanulni, miközben betekintést enged a magyar média világába is.