24.hu

Zdenek Bakala

A 24.hu tulajdonosa és a Telex cseh támogatója közti üzleti kapcsolatról ír a kormánysajtó

A Kárpáti Márton egykori indexes főszerkesztő-helyettes tulajdonában lévő Telexnek több mint 72 millió forintnak megfelelő pénzösszeget felajánló cseh milliárdos, Zdeněk Bakala és Varga Zoltán, a 24.hu-t is működtető Central Médiacsoport tulajdonosa közötti kapcsolódásra utaló nyomról számolt be a Világgazdaság céges dokumentumokra hivatkozva. A Central tulajdonosa elismerte a kapcsolatot,de állítja, az évekkel ezelőtt lezárult.

Varga Zoltán, a Central Médiacsoport tulajdonosa és elnök-vezérigazgatója

Varga Zoltán, a 24.hu tulajdonosa azt állítja, két befektető is megvette volna Orbánnak a médiacégét, a háza körül is különös mozgások zajlottak

Az elmúlt hónapokban a kormánysajtóban össztűz alá vont Varga Zoltán, a Central Médiacsoport tulajdonosa a Bloomberg hírügynökségnek azt nyilatkozta, autókból figyelték a magánházát, és két kéretlen ajánlatot is kapott, hogy megvennék a cégét. Varga szerint alábecsülte az Orbán-kormányt, mert mostanra világossá vált számára, hogy az egy orosz típusú kontrollált nyilvánosságot akar Magyarországon.

Fábián Tamás (zöldben) megérkezik Bodolai László szobájába a felmondólevelével

Fábián Tamás, az Index.hu volt munkatársa szerint Bodolai László maga is terjesztette az információt, amelynek kiszivárogtatásával vádolta az elbocsátott főszerkesztőt

Az Index volt politikai újságírója szerint emiatt alaptalan Dull Szabolcsra, az elbocsátott főszerkesztőre tolni a felelősséget amiatt, amiért a 24.hu-hoz került az Index kiszervezésével kapcsolatos, az igazgatósági ülésen megvitatott elképzelés. Fábián Tamás a Media1 műsorának adott interjúban azt is mondta, éveken át úgy járt be dolgozni, hogy a Fidesz bármikor megnyomhatja a piros gombot és akkor vége a munkahelyének. Szerinte ilyesmi történhetett.

Az Átlátszó felvétele Szijjártó Péter luxusyachtozásáról

Földi László ismert NER-es biztonságpolitikai szakértő megsemmisíttette volna az Átlátszó csónakját a Szijjártó Péter korrupciógyanús yachtozásáról készült leleplező fotók készítésekor, egy volt kormánybiztos eközben a 24.hu-t a tulajdonosával kapcsolatos fotók publikálásával fenyegeti

Földi László kormányközeli biztonságpolitikai szakértő, az Átlátszót több bűncselekmény elkövetésével megvádoló és a portál oknyomozásához használt motorcsónak likvidálását felvető szavairól az a 24.hu számolt be, amelyet Budai Gyula volt elszámoltatási kormánybiztos azzal fenyegetett meg, hogy (újabb) lejárató fotókat közölnek a portált tulajdonló Varga Zoltán üzletemberről.

Az RTL Híradó Szellő István és Erős Antónia műsorvezetésével

Folytatódik az RTL Magyarország és a Gazdasági Versenyhivatal csatája a 24.hu-t működtető Central Digitális Média Kft. kapcsán

A Media1 információi szerint a GVH nemrég végzéssel tette nyilvánvalóvá, hogy ismételten sem vizsgálja érdemben az RTL Magyarország és a 24.hu-t is tulajdonló Centrál Digitális Média összefonódására vonatkozóan évekkel ezelőtt benyújtott kérelmet – annak ellenére, hogy a vizsgálat lefolytatására kötelezte nemrég a Kúria a versenyhatóságot. Az ügy megint bíróságra kerül.

Az RTL Magyarország és a 24.hu-t tulajdonló Central Médiacsoport logója

Gombhoz varrták a kabátot a médiahatóságnál, kínos dokumentum szivárgott ki az RTL Magyarország és a 24.hu tulajdonosa közötti meghiúsított ügylet kapcsán

A Media1 által megszerzett többoldalas döntéselőkészítő dokumentum szerint a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság szakértői eredetileg engedélyezni javasolták, hogy az RTL Magyarország felvásárolja az egyebek mellett a 24.hu-t is működtető Central Digitális Média 30 százalékát, és részletesen le is vezették, miért nem lenne akadálya az ügyletnek a médiapiac sokszínűsége szempontjából. Aztán jött egy rejtélyes fordulat és a szakemberek javaslatát valamiért felülírták… Megkérdeztük az NMHH-t is, hogyan fordulhatott elő mindez.