Az ügynökség közleménye szerint a „See the Bigger Picture” („Lássuk a teljes képet”) filozófiát követve alakítja át működését, ami azt jelenti, hogy a teljes üzleti és kommunikációs rendszerét átfogóan igyekszik majd megértetni az ügyfelekkel, úgy hogy közben a piaci lehetőségek maximális kihasználását is szem előtt tartja.
A MediaCom továbbá a „Systems Thinking” („Rendszeres Gondolkodás”) filozófiáját is fejleszti, és olyan termékeket és technológiákat kapcsol hozzá, amelyek jól integrálhatók a GroupM és a WPP kínálta eszköztárral.
Ezeken kívül az ügynökség a jövőben nagyobb hangsúlyt fektet az adat alapú megoldásokra, az analitikára, a tartalmi relevanciára és az üzleti eredményességre. A MediaCom közleményében leírja azt is, hogy a változások globális és helyi szinten is érintik majd a szolgáltatásaikat.
A márkamegújítás Nick Lawson globális vezérigazgatóvá válása nyomán valósul meg, és együtt jár az arculat átfogó frissítésével is. Ez utóbbira egyébként nem volt példa az ügynökség elmúlt harminc évében.
További hírek olvashatók a Media1.hu-n!