Keddtől, azaz mától elérhető a nagyobb hazai kábelszolgáltatók kínálatában a ViacomCBS Networks International tulajdonába tartozó Nickelodeon márkacsalád legújabb tévécsatornája. A TeenNick elsősorban a tinédzsereknek kínál szórakoztatást.
A TeenNick a Nickelodeon márka legjobb élőszereplős vígjáték- és tini drámasorozataiból válogat. A csatorna műsorán olyan tinisorozatok szerepelnek mint például a Hunter Street: Kölykök póráz nélkül; a V, mint Viktória; a Sok Hűhó; a Nickelodeon Tinikémek; a Noob Csapat; az iCarly; a Sam & Cat, vagy a Big Time Rush.
A TeenNick a három legnézettebb hazai gyermekcsatorna, a Nickelodeon, a Nick Jr. és a NickToons programkínálatát egészíti ki, és támogatja a testvérekkel, illetve a szülőkkel közös családi tévénézést.
Az új csatorna reklámidejének értékesítését az r-time (az RTL Magyarország reklámértékesítő háza) végzi március 1-jétől.
A TeenNick csatorna azután indult el, hogy a ViacomCBS az alacsony nézettsége miatt megszüntette az RTL Spike nevű tévécsatornát.