fbpx
Az LG megszerezte az Alphonso mesterséges intelligenciás tévés adatelemző cég többségi tulajdonát

Az LG többségi tulajdonos lett az Alphonso nevű mesterséges intelligenciás tévés adatelemző cégben

Az LG szerint a mesterséges intelligenciás adatalapú megoldásoknak köszönhetően a fogyasztók személyre szabott tartalmakhoz, a hirdetők pedig rugalmasabb és mérhetőbb reklámozási lehetőséghez juthatnak.
Megosztás itt: facebook
Megosztás itt: twitter
Megosztás itt: tumblr
Megosztás itt: linkedin
Megosztás itt: whatsapp
Megosztás itt: skype
Megosztás itt: email

Az LG Electronics (LG) bejelentette, hogy jelentős összeget fektet a televíziós adatelemzés egyik jelentős szereplőjének számító, Alphonso nevű vállalatba, hogy a tévéipar két vezető szereplőjének technológiai és innovációs tudásának egyesítésével erősítse az LG okostévé-kínálatát. Ezzel a megközelítőleg 80 millió dolláros befektetéssel az LG az Alphonso legnagyobb részvényesévé válik, 50 százalék feletti irányító részesedéssel – derül ki a vállalat a Media1-hez kedden eljuttatott közleményéből.

Az LG közölte, a felvásárlással célja a vásárlói trendek és gondolkodás megértése annak érdekében, hogy jobb és személyre szabottabb szolgáltatásokat nyújthasson.

Az LG a szórakoztató elektronikai termékeinek széles választékán tervezi használni az Alphonso szoftverét és szolgáltatásait, köztük a vállalat adatelemző, médiatervező és videós AI képességeit.

Az Alphonso kombinált szolgáltatásai bővítik a fogyasztók számára rendelkezésre álló funkciókat, beleértve a tartalomajánló rendszert és az LG Channels-t, vagyis az LG saját streamingszolgáltatását. Ezzel az LG televíziók és az okos tévék piaca számára egy erős, a dél-koreai vállalat által tulajdonolt és üzemeltetett, eszközökön átívelő hirdetési platform jön létre, amely integrált elemzőszoftvert is tartalmaz – áll a vállalat közleményében.

Az LG részesedésvásárlása az Alphonso első befektetési projektje 2017 óta, amikor a Manifest Investment Partners 5,6 millió dollárral szállt be a vállalatba. A Szilícium-völgyi székhelyű Alphonso továbbra is önállóan működik majd a jelenlegi márkanévvel és vezetéssel.

„Befektetésünk az Alphonso-ba a mesterséges intelligenciára, a big datára és a felhőtechnológiára fókuszáló digitális átalakulási stratégiánk kulcsfontosságú része, amely alapjaiban változtathatja meg azt, ahogyan a fogyasztók az eszközeikkel kommunikálnak”

– mondta el Park Hyoung-sei, az LG szórakoztató elektronikai részlegének vezetője. „Az Alphonso televíziós adatelemzési lehetőségeivel az LG képes lesz hatékonyabban kielégíteni a fogyasztók igényeit azzal, hogy sokkal személyre szabottabb és egyedibb tartalmakat nyújt számukra” – tette hozzá az LG-s vezető.

„Az LG és az Alphonso hasonló jövőképpel rendelkezik a tévés ökoszisztéma továbbfejlesztésében: innovatív szoftverekkel és szolgáltatásokkal egyrészt modern, új felhasználói élményt, másrészt rugalmas, jövedelmező, tervezhető és mérhető reklámozást biztosítsunk a márkáknak, ügynökségeknek és televíziós műsorszolgáltatóknak” – jelentette ki Ashish Chordia, az Alphonso alapítója és vezérigazgatója.

„Az LG Electronicshoz való csatlakozás megadja vállalatunk számára az egyik vezető globális szórakoztató elektronikai gyártó támogatását, valamint hozzáférést biztosít az összekapcsolt tévék hálózatához világszerte. Maximalizálhatjuk a tévés piacra gyakorolt kölcsönös hatásunkat közös termékek fejlesztésével és ez páratlan értéket képvisel az ökoszisztémán belül.”

A világszerte 140 helyen több mint 70 ezer foglalkoztató LG 2019-ben 53 milliárd dolláros éves forgalmat ért el globális szinten. A vállalat a világ egyik meghatározó televízió-, hűtőszekrény-, légkondicionáló-, mosógép- és mobilgyártójának számít.

További hírek találhatók a Media1-en! Iratkozzon fel hírlevelünkre, vagy kövessen bennünket RSS segítségével!

Szóljon hozzá!

A Media1 legfrissebb hírei

Kövessen minket!

Iratkozzon fel a Media1 napi hírlevelére!