Az egyik legnagyobb hazai levelezőszolgáltatás, a Citromail ismét csatlakozott a szórakoztató-, hír- és keresőplatformként is működő Startlap-csoporthoz, és a jövőben egy termékcsoportot alkotnak – jelentette be a Central Médiacsoport szerdán.
A társaság közleményében felidézi, hogy nem először fordul elő, hogy a két termék tevékenysége ilyen szorosan összekapcsolódik, hiszen 2013-ig egy szervezeti egységet alkottak már a Central Médiacsoport jogelődjeként működő vállalaton, a Sanoma Media Budapesten belül is. Az új termékcsoport vezetésével Száler Györgyöt bízták meg, aki korábban a Central Médiacsoport e-mail üzletágának irányításáért felelt.
A közlemény idézi Száler Györgyöt is, aki elmondta:
„Az egyesülés logikus lépés, hiszen mind a Startlap, mind pedig a Citromail innovatív, adatalapú technológiákkal segítik hirdetőink céljainak hatékony megvalósítását, egyesítve a termékeink fejlesztése során alkalmazott megoldások előnyeit, képességeit.” Száler György hozzátette, hogy a Citromail mintegy 670 ezer aktív felhasználójának, a Startlap-Hírstart univerzum esetében pedig naponta 450 ezer látogatónak tudnak személyre szabott jól célozható hirdetési ajánlatokat eljuttatni.
2021-ről Száler György elmondta, hogy terveik között szerepel egy olyan komplex üzleti szolgáltatások kidolgozása, amelyek egyedi és különleges megjelenési lehetőségeket kínálnak a hirdetők számára.