fbpx
podcast

Podcastekre fókuszáló új hazai hirdetésértékesítő ház indult

Az új podcast sales house-t a Betono Studiós Hampuk Richárd alapította.
Megosztás itt: facebook
Megosztás itt: twitter
Megosztás itt: tumblr
Megosztás itt: linkedin
Megosztás itt: whatsapp
Megosztás itt: skype
Megosztás itt: email

A Betone Network néven indult új podcast sales house portfóliója alá egyrészt a Betone Studio műsorai, az Egyszer lent, a Lapozz a 99-re!, a Felforgatók, valamint a To-do list tartoznak, másrészt olyan külső produkciók is csatlakoztak mint a Szertár, a Hihetetlen Történelem, a Vénusz Projekt, a Mit lépnél, az Igenek és nemek, valamint a Keleten-Nyugaton – derül ki a vállalat közleményéből.

A Podcast Betone Network portfóliója
A Podcast Betone Network portfóliója

A podcast (audioblog) Magyarországon is egyre népszerűbb, ezért a hirdetők számára is vonzó lehetőség, hogy megjelenjenek ezekben.

„A Betone Network létrehozásával egy újabb lépést tettünk a fenntartható podcast médiapiac felé. A célunk az, hogy jó minőségű műsorokkal havi egymillió meghallgatást érjünk el és segítsük a podcastereket, hogy arra koncentrálhassanak, amiben a legjobbak: a tartalomgyártásra. Illetve ezen a prémium felületen szeretnénk megvalósítani a márkák kreatív elképzeléseit. Hiszünk abban, hogy ha összekötjük a feleket, abból menő dolgok jöhetnek létre” – mondta el Hampuk Richárd, a sales house egyik alapítója.

Az új podcast sales house kizárólagosan értékesíti a hírünk elején megemlített podcast műsorok felületeit és szponzorációs beégetett hirdetéseit. Dinamikus promóciós megoldásokat is képesek a műsorok környezetében megjeleníteni.

A Media1 is rendelkezik podcasttel, mely elérhető Magyarország egyik legelső, 2009 óta üzemelő magyar nyelvű beszélő podcastját is működtető vipcast.hu-n, valamint a Spotify-on, a Google Podcasten és az Apple iTunes-ban.

Szóljon hozzá!

A Media1 legfrissebb hírei

Kövessen minket!

Iratkozzon fel a Media1 napi hírlevelére!