fbpx
Balogh Ákos Gergely, a Mandiner korábbi főszerkesztője, az Index leendő főszerkesztő-helyettese

Helyreigazítást közölt a 444

Balogh Ákos Gergely, az Index leváltott főszerkesztő-helyettese, mostani tartalomfejlesztési és üzletfejlesztési igazgatója múltjával kapcsolatban jelent meg valótlanság.
Megosztás itt: facebook
Megosztás itt: twitter
Megosztás itt: tumblr
Megosztás itt: linkedin
Megosztás itt: whatsapp
Megosztás itt: skype
Megosztás itt: email

A 444.hu

  • november 23-án megjelent  „Menesztik az Index főszerkesztőjét, az Indamedia megvette az Index részvényeit” címmel megjelent
  • és a 2020. december 12. napján „Újra régi az Index: visszatért Balogh Ákos Gergely” címmel megjelent írása

kapcsán közölt hétfőn helyreigazítást. A lap a novemberi és a decemberi problémás írásában az orbanvikor.hu korábbi főszerkesztőjeként emlegette Balogh Ákos Gergelyt, holott valójában Balogh nem volt a miniszterelnök weboldalának főszerkesztője, ott szerkesztői, tartalmi feladatai nem voltak, vállalkozása kizárólag programozással és szerverüzemeltetéssel kapcsolatos szolgáltatásokat nyújtott az oldal működéséhez.

(Mint az a Media1 korábbi műsorában elhangzott, Balogh cége nem csupán az orbanviktor.hu-nak, de például az SZDSZ ifjúsági tagozatának honlapjának is nyújtott hasonló üzemeltetési szolgáltatásokat.)

Szóljon hozzá!

A Media1 legfrissebb hírei

Kövessen minket!

Iratkozzon fel a Media1 napi hírlevelére!