youtube

Megérkezett a YouTube Select

A YouTube Select segítségével a magyar hirdetők speciálisan összeválogatott csatornákon és videóknál helyezhetik el hirdetéseiket.
Share on facebook
Share on twitter
Share on tumblr
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on skype
Share on email

Mostantól a YouTube egy újabb eszközt kínál a magyar hirdetők számára, amivel hatékonyabban érhetik reklámjaikkal a platform nézőit. Az új módszer, a YouTube Select segítségével olyan videóknál és csatornákon helyezhetik el hirdetéseiket, amelyek relevánsak egy adott szolgáltatás vagy termék meghatározott közönsége számára. A hirdetők mostantól kilenc előre konfigurált tartalomcsomag közül választhatnak.

Az úgynevezett Lineup-okat a YouTube olyan kritériumok alapján állítja össze mint az adott tartalom népszerűsége, nézettsége, minősége, márkabiztonsága és nem utolsósorban a videó vagy csatorna elérése. Ezzel a szolgáltatással a YouTube összeköti a több mint 6 millió magyarországi felnőtt nézőjét a platform által kínált legjobb minőségű tartalmakkal – áll a Google Magyarország csütörtöki közleményében.

Tartalomcsomag-készlet

A YouTube az egyik legnagyobb videókínálattal rendelkezik a világon. Az óriási választék azonban meg is nehezítheti a hirdetők számára a márkájuknak leginkább megfelelő tartalmak kiválasztását. Ezért döntött úgy a videómegosztót működtető Google, hogy létrehoz egy tartalomcsomag-készletet Lineups néven.

„A Lineup-ok tematikus tartalomcsomagok, például szépség és divat, szórakozás, autók vagy gaming kategóriákban. Mindegyik Lineup-ot úgy tervezték, hogy megfeleljen az ügyfelek legszigorúbb követelményeinek mind a közönség összetétele, mind mérete tekintetében”

– mondta Kovács Péter, a YouTube hazai felelőse.

A klasszikus témák mellett szezonális csomagok is készülnek. Ezek egyszerű megoldást kínálnak arra, hogy a hirdetési kampányok elérését kiterjesszék az aktuálisan legnépszerűbb videókra, csatornákra vagy toplistás számokra.

Plusz lehetőségek a tévéképernyőkre

Mivel a felhasználók egyre többször nézik a YouTube-ot a tévékészülékükön keresztül, a YouTube olyan összeállításokat is készített, amelyek nagy arányban tartalmaznak tévéképernyőn nézett tartalmakat. Így a már széles körben elterjedt okostévén megjelenő hirdetések a YouTube Select indulásával egy újabb lehetőséggel egészülnek ki.

Fontos újdonság továbbá, hogy elérhetővé váltak az úgynevezett Brand Lift mérések a televíziók képernyőjén is. Ezentúl a márkák képesek lesznek jobban mérni az olyan mutatókat, mint a „reklámfelidézés”, a „márkaismertség” vagy a „vásárlási szándék”.

Szóljon hozzá!