Bónusz Brigád

Csődegyezséget kötött a Bónusz Brigád

Legnagyobb születésnapi ajándékának tartja a már hónapok alatt csődvédelem alatt álló kuponos cég, hogy a cég indulásának tíz éves évfordulója előtt egy nappal végül sikerült csődegyezséget kötnie a hitelezőivel.
Share on facebook
Share on twitter
Share on tumblr
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on skype
Share on email

A közösségi kuponos vásárlás egyik első hazai képviselője, a Bónusz Brigád mai, szerdai közleményében kiemelte: a csődvédelem alatt is kaphatók szolgáltatások és utazások a kuponos oldalon, de a folyamat lezárása után újra termékeket is vásárolhatnak majd a felhasználók. A Bónusz Brigád feladata most az, hogy új alapokra helyezve folytassa működését. Mivel ez időbe telik, ezért továbbra is kérik felhasználóik és partnereik türelmét – írják.

A kuponos oldal még áprilisban jelentette be, hogy csődvédelmet kér. A közösségi vásárlási ekkor kevesebb mint 100 partnerétől kért haladékot a számlák kifizetésével kapcsolatban.

A Bónusz Brigád közölte, hogy az utazási- és egyéb szolgáltató szektorok bedőlése hozta nehéz helyzetbe.

„Tekintettel arra, hogy a koronavírus okozta gazdasági hatások miatt átmeneti fizetési nehézséggel küzd, és partnereknek tartozik, a gazdasági helyzetét tekintve viszont reális esélye van annak, hogy gazdálkodását rendbe tudja hozni, és képes lesz sikeresen tovább működni, indokolt volt a csődvédelem. A Bónusz Brigád célja, hogy a hitelezőivel egyezséget tudjon kötni, elkerülje a fizetésképtelenséget, és a vásárlói számára újra tudjon utazásokat és szolgáltatások ezreit kínálni, ahogy a világjárvány kitörése előtt. A Bónusz Brigád működését ebben az átmeneti időszakban sem függeszti fel, az oldal változatlanul elérhető lesz a vásárlók számára” – írták akkoriban.

A felháborodott partnerek közül néhányan a médiához fordultak, mondván a Bónusz Brigád úgymond fizetésképtelen.

Futottak be panaszok a Media1-hez is. Ezekben beváltóhelyek (kkv partnerek) arra panaszkodtak, hogy elvárják tőlük, hogy teljesítsék az általuk nyújtott szolgáltatást, csak épp nem kapják meg a pénzüket a Bónusz Brigádtól. A kuponnal rendelkező ügyfelek is panaszkodtak: azt állították, hogy a szolgáltatók közül több nem hajlandó beváltani a kuponjaikat. Panaszkodtak a Bónusz Brigád ellentmondásos kommunikációjára is.

A cég ezzel kapcsolatban mai közleményében azt állítja, hogy a cég körül olyan pánikhangulat alakult ki a negatív hírek hatására, hogy a vásárlók és a a partnerek is megrohamozták a céget a bónuszuk visszaváltását, vagy az anyagi követeléseik azonnali kiegyenlítését követelve.

A jelenlegi helyzetben a Bónusz Brigád célja, hogy a koronavírus második hulláma után segíteni tudjon a szolgáltatóknak a talpra állásban, a vásárlóknak pedig abban, hogy kedvező áron jussanak hozzá azokhoz a szolgáltatásokhoz, amiket korábban már megszoktak és megszerettek – írják.

A Media1 E-kereskedelem rovatának támogatója a Jófogást, Használtautó.hu-t és az Autónavigátor.hu-t működtető Adevinta Hungary. (x)

 

Szóljon hozzá!