Telekom Hello Biznisz Klub

Elindult a Hello Biznisz Klub, a Telekom ingyenes szakmai programja

A klubközösség célja, hogy a kkv-k online is bemutatkozhassanak, potenciális ügyfelekre és szakmai kapcsolatokra találjanak.
Share on facebook
Share on twitter
Share on tumblr
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on skype
Share on email

A Magyar Telekom által létrehozott Hello Biznisz Klub nevű digitális klubba belépő kis- és közepes vállalkozások ingyenesen online megjelenési lehetőséget kapnak, hogy így bővítsék szakmai, üzleti kapcsolataikat. A kezdeményezés másodlagos célja ezentúl, hogy a klubtagok kicserélhessék ismereteiket a vállalkozások fejlesztése érdekében.

A Hello Biznisz Klubba bármely kkv regisztrálhat, működési területtől, cégprofiltól függetlenül. A vállalkozás néhány perc alatt létrehozhatja digitális megjelenését, amely arra bátorítja a vállalkozásokat országszerte, hogy büszkén mutassák meg cégük és termékeik-szolgáltatásaik erősségeit az online térben. A kkv-k digitalizációját segítő felületen adatlapot hozhat létre a vállalkozás, majd megalkothatja első digitális névjegykártyáját is. Ez az online reklámhordozó szabadon felhasználható a későbbi online hirdetésekre is.

A klubba regisztráló, legfeljebb 50 fős létszámú kkv-k, melyek Telekom előfizetéssel rendelkeznek, most egy különleges kampány részesei is lehetnek: a Telekom júniusban induló országos online kampányába a klubba regisztráló vállalkozások sorsolás alapján bekerülhetnek. Pályázat útján pedig olyan vállalkozásokat is kiválaszt a Telekom, melyek számára a cég publicitást biztosít a tévéreklámjaiban.

A vállalat szándéka szerint a klubba regisztráló vállalkozások valódi közösségbe kerülnek, partnerekre és ügyfelekre találhatnak, legyen szó vállalkozásuk továbbfejlesztéséről vagy digitalizációjáról.

„Olyan értéket szeretnénk biztosítani a magyar kkv-k széles körének, amelynek segítségével még eredményesebbek és sikeresebbek lehetnek ebben a változó világban” – mondta a Telekom Hello Biznisz Klub indulása kapcsán Szabó Béla, a Telekom márka és kereskedelmi kommunikációs igazgatója.

„Bízunk abban, hogy aktív párbeszéd bontakozik ki majd annak kapcsán, hogy a kis- és középvállalkozások hogyan használhatják ki a digitális világ adta lehetőségeket és hogyan tudják a digitalizációs eszközökkel előre mozdítani saját vállalkozásukat, lehetőséget teremteni az üzleti sikerességr.” – tette hozzá Kollár Péter, a Telekom SoHo szegmensmenedzsment osztályvezetője.

További hírek találhatók a Media1-en!

Szóljon hozzá!