Magyar Marketing Szövetség

Kibővült a Magyar Marketing Szövetség elnöksége

A koronavírus miatt online tisztújításon megválasztott, 16 fősre bővült elnökség feladata a szövetség támogatása és ezen keresztül a kreatív ipar motorizálása.
Share on facebook
Share on twitter
Share on tumblr
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on skype
Share on email

Az idén már harmincéves Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) alkalmazkodva a koronavírus miatti speciális körülményekhez, a szövetség idei, tisztújító közgyűlését online bonyolította le május 13-án.

A tagok megszavazták, hogy júniustól kibővült, 16 tagú elnökség irányítsa a megbízói oldal hangsúlyosabb képviseletére fókuszáló, közel 200 tagot számláló MMSZ stratégiájának megvalósítását.

A szervezet stratégiájához illeszkedő módon az elnökségbe 9 új, a megbízói/hirdetői oldalt képviselő tag került be:

  • Balogh Barbara (Heineken Hungária)
  • Bánhegyi Zsófia (Szerencsejáték Zrt.)
  • Fülöp Gábor (Provident)
  • Jákó Eszter (MVM)
  • Kovács András Péter (Magyar Telekom)
  • Mérő Ádám (The Coca-Cola Company)
  • Szilva Mónika (Nestlé Hungária)
  • van der Wildt Nikolett (Szentkirályi Magyarország)
  • Varga Anita (Rossmann)

Tovább folytatja a munkáját az elnökség soraiban

  • Bonyhádi Gábor (PROGmasters)
  • Dr. Papp-Váry Árpád (Budapesti Metropolitan Egyetem, Üzleti, Kommunikációs és Turisztikai Kar)
  • Sütő Ágnes (Magyar Bankszövetség)
  • Dr. Piskóti István (Miskolci Egyetem, Turizmus és Marketing Intézet)
  • Dr. Totth Gedeon (Budapesti Gazdasági Egyetem, Külkereskedelmi Kar)
  • Varga István (Manta Marketing / Az Év Honlapja)

A szövetség irányító szervének munkáját továbbra is Hinora Ferenc (Positive Adamsky) vezeti, akinek az elnöki megbízatása jövőre jár majd le. A tagság egyöntetű támogatásával az elnökség munkáját Tonk Emil, a szövetség egyik alapítója, első örökös tiszteletbeli elnökségi tagjaként támogatja a jövőben.

A szavazás eredményeként az Etikai Bizottság tagjai

  • Dr. Fazekas Ildikó (ÖRT)
  • Hovanyecz Norbert (SuperShop)
  • Knapcsek Katalin (KNK PR & Media)

a Felügyelő Bizottság tagjai pedig

  • Göbölyösné Mátrahegyi Anna (Médiapiac),
  • Dr. Neuberger Ákos (Dr. Hatházi Vera Ügyvédi Iroda)
  • Turgonyi Szabolcs (MKB)

Hinora Ferenc, az MMSZ elnöke elmondta: a Magyar Marketing Szövetség idén februárban hirdette meg azt az új stratégiai irányvonalat, amely szerint a közeljövőben ki kell mutatni az ágazat gazdasági lábnyomát, súlyát, illetve ágazatszerkezetét, és ezekre építve meg kell határozni a szakma identitását. A szövetség, a szakma meghatározó érdekképviselőjeként az eddigieknél még eredményesebb érdekérvényesítést kíván folytatni a gazdaságban és a kreatív iparon belül, illetve kiemelt figyelmet kíván fordítani a megbízói, hirdetői oldal szakmai támogatásának, érdekeik fajsúlyos, hatékony képviseletének is.

Az elnök jelezte: hiszi, hogy a kibővített elnökségben felhalmozott szaktudás és kapcsolati tőke még inkább képessé teszi a szövetséget arra, hogy a kreatív- és marketingszakma elismert képviselőjeként bővülő szakmai tartalmakkal, vonzó projektekkel, széles körű érdeklődésre számot tartó eseményekkel, illetve edukációs programokkal támogatva lásson hozzá a gazdaság újraindításához, motorizálásához.

A Magyar Marketing Szövetség közel 15 projektjén keresztül csak a tavalyi esztendőben közel 2000 szakemberhez jutott el – tette hozzá Hinora Ferenc.

További hírek találhatók a Media1-en!

Szóljon hozzá!

Ez is érdekelheti

Elsötétül több hazai tévécsatorna

A ViacomCBS tévécsatornái pontosan 8 perc 46 másodpercig sötéten tartják ma este a képernyőket, hogy így tiltakozzanak az Egyesült Államokban történt szörnyű gyilkosság miatt. A médiavállalat honlapja is sötétbe borult.

A TV2 Média Csoport Róna utcai székháza Budapesten

A TV2 Csoport ajánlatot tett a szlovén Planet TV felvásárlására

Heteken belül eldőlhet, multinacionális magyar vállalat lesz-e a Mészáros Lőrinc-közeli TV2 Média Csoportból, vagy a másik ajánlattevő jut-e hozzá a tőkepótlásra szoruló, de országos elérésű szlovén Planet TV-hez. Pavel Stanchev, a TV2 Média Csoport vezérigazgatója egyébként évekkel korábban igazgató volt a megvásárolni kívánt vállalatnál.