Employer Branding Magazin

Koronavírus-különszám jelent meg az Employer Branding Magazinból

Az Avantgarde lapjából a megváltozott piaci körülmények miatt olyan járvánnyal foglalkozó kiadás jelent meg, melyből például a járvány pozitív hatásairól lehet olvasni.
Share on facebook
Share on twitter
Share on tumblr
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on skype
Share on email

A koronavírus-járvány által fenekestül felforgatott körülményekkel foglalkozó szám jelent meg az Avantgarde PR által készített, tavaly óta megjelenő Employer Branding Magazinból. Ebben a járvány pozitív hatásairól írnak.

A szerkesztők szerint a különkiadás fő kérdése, hogy lesz érdemes kommunikálni a munkáltatóknak és mit várhatnak a munkavállalók a koronavírus által előidézett innovációk után. A magazin minden érdeklődő számára elérhető, a fennálló helyzethez igazodva online.

A lapból kiderül például, hogy mire tanítanak a járványok, szó esik a járvány és a CSR (vállalati társadalmi felelősségvállalás) kapcsolatáról, és a krízishelyzetben történő toborzásról.

További hírek a Media1-en!

Szóljon hozzá!

Ez is érdekelheti

Elsötétül több hazai tévécsatorna

A ViacomCBS tévécsatornái pontosan 8 perc 46 másodpercig sötéten tartják ma este a képernyőket, hogy így tiltakozzanak az Egyesült Államokban történt szörnyű gyilkosság miatt. A médiavállalat honlapja is sötétbe borult.

A TV2 Média Csoport Róna utcai székháza Budapesten

A TV2 Csoport ajánlatot tett a szlovén Planet TV felvásárlására

Heteken belül eldőlhet, multinacionális magyar vállalat lesz-e a Mészáros Lőrinc-közeli TV2 Média Csoportból, vagy a másik ajánlattevő jut-e hozzá a tőkepótlásra szoruló, de országos elérésű szlovén Planet TV-hez. Pavel Stanchev, a TV2 Média Csoport vezérigazgatója egyébként évekkel korábban igazgató volt a megvásárolni kívánt vállalatnál.