tv2

Jelentősen nőtt a TV2 Média Csoport árbevétele és profitja

A tévés vállalat árbevétele megközelítette a 41,2 milliárd forintot 2019-ben.
Share on facebook
Share on twitter
Share on tumblr
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on skype
Share on email

A TV2 Média Csoport Zrt. május 14-re összehívott éves rendes közgyűlése elfogadta a társaság 2019. évre vonatkozó, könyvvizsgáló által auditált pénzügyi beszámolóját.

A TV2 Média Csoport Zrt. 41,2 milliárd forintos árbevétellel és 1,8 milliárd forint adózás előtti eredménnyel zárta a 2019-es pénzügyi évét – tudatta a kormányközeli tévétársaság.

Mind az árbevétel, mind az eredmény jelentősen nőtt az előző évhez képest. A médiavállalat árbevétele több mint 5,24 százalékkal haladja meg a megelőző évi bázisidőszak értékét – olvasható a pénzügyi beszámolóban.

A hirdetési felületek értékesítéséből és a kábelszolgáltatók által fizetett terjesztési díjakból származó bevételek egyaránt nagymértékben növekedtek a tavalyi évben.

„A tavalyi év üzleti és szakmai értelemben is rendkívül eredményes volt a TV2 Csoport számára. A magyar és a kelet-közép-európai médiapiac paradigmaváltás előtt áll, amelyből a tőkeerős, határozott szakmai elképzelésekkel rendelkező, helyi gyökerű vállalatok kerülhetnek ki győztesen”

– nyilatkozta Vaszily Miklós, a médiavállalat igazgatóságának elnöke.

Vaszily Miklós
Vaszily Miklós, a TV2 Zrt. elnöke, a MEME alelnöke. Fotó: MEME

A TV2 Csoport adózás előtti 1,8 milliárdos eredménye is jelentős, 3,72 százalékos növekedést jelent 2018-hoz képest.

„A jövőre nézve is számos ígéretes elképzelésünk van mind a csatorna- és műsorportfólió, mind a digitális fejlesztések kapcsán. Folyamatosan dolgozunk a piaci pozíciónk erősítésén, azt gondolom, a munkánk sikerességét a vállalat pénzügyi eredményei is visszaigazolják”

– tette hozzá Pavel Stanchev, a TV2 Csoport vezérigazgatója.

Pavel Stanchev, a TV2 Média Csoport vezérigazgatója (balra) és Szalay Dániel (Media1) beszélget
Pavel Stanchev, a TV2 Média Csoport vezérigazgatója (balra) és Szalay Dániel (Media1) beszélget a BrandFestival konferencián. Fotó: Kummer János

A rivális RTL Magyarország is erős évet zárt tavaly. A cégcsoport tavalyi pénzügyi eredményéről itt olvasható el a Media1 néhány héttel ezelőtti híre, amit az anyavállalat, az RTL Group 2019-es pénzügyi beszámolójában szerepeltetett magyarországi adatok alapján tettünk közzé.

További hírek találhatók a Media1-en!

Borító: A TV2 székháza Budapesten a Róna utcában. Ladányi András / Media1

NKM Energia, vállalkozása energiája

Az energia a vállalkozások és vállalatok fejlődéséhez és mindennapi működéséhez elengedhetetlen, legyen szó áramról vagy gázról. Az NKM Energia Zrt. Magyarország legnagyobb, végfelhasználókat ellátó energetikai társasága, amely éves szinten mintegy 62 TWh földgázt és villamos energiát értékesít ügyfelei részére. Ezzel a Társaság a teljes hazai energiafelhasználás 45%-át is meghaladó mértékben látja el partnereit mind az üzleti ügyfelek, mind a lakosság körében, Magyarország teljes területén. (x)

Tovább a részletekért »

Szóljon hozzá!

Ez is érdekelheti

Drága örökösök 2. évad

Az RTL Klub új nagyszabású napi sorozatot indít: az utolsó évadához érő Drága örökösök önállósodó showrunnerének saját gyártócége készíti

Miután a Drága örökösök utolsó évadának forgatásaival végeznek várhatóan a nyáron, Hámori Barbara, a népszerű RTL-es tévészéria, a Drága örökösök showrunnere az eddigi gyártócég helyett saját műsorgyártócégénél folytatja, és egy új, szintén az RTL Magyarország megrendelésére készülő, nagyszabású napi sorozatot gyárt majd, melynek előkészületei már zajlanak is.