fleishmanhillard café, a Café PR új neve és arculata

A Café PR ezután FleishmanHillard Café néven folytatja

A magyar piacon két évtizede meghatározó szerepet betöltő kommunikációs ügynökség a névváltás mellett arculatában is teljesen megújul. A tulajdonosi hátterükben ugyanakkor nincs változás, a cég ezután is magyar tulajdonban marad.
Share on facebook
Share on twitter
Share on tumblr
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on skype
Share on email

A Café PR ma, hétfőn bejelentette, hogy mostantól FleishmanHillard Café (FHCafé) néven folytatja tevékenységét. A pr-ügynökség célja a névváltással, hogy nevében is kifejezze, hogy csatlakozott a világ egyik legnagyobb ügynökségi hálózatához, és tízéves partneri együttműködése a FleishmanHillarddal új korszakához érkezett.

A Café PR közel két évtizede működik a magyar kommunikációs iparágban, mostanra Magyarország egyik vezető ügynökségévé vált.

A névváltással együtt a márka vizuális megjelenése is teljesen átalakul, a nemzetközi partner brandingjét veszi át a FleishmanHillard Café.

Azt ígérik, hogy a megszokott szakmai színvonal megmarad, és ezentúl még közvetlenebb nemzetközi támogatás lesz hozzá.  Hozzátették, a névváltás nem jár majd személyi változásokkal, illetve a FleishmanHillard Café a Café PR jogutódjaként valamennyi szerződéses kapcsolatát változatlan formában viszi tovább, és a Café Csoportnak továbbra is tagja marad.

A cég tulajdonosi háttere nem változik

A FleishmanHillard történetében példátlan módon az új ügynökség csatlakozása nem jár együtt tulajdonrész-vásárlással, így a cég a továbbiakban is magyar tulajdonú ügynökség marad. Ugyanakkor a névváltást kísérő kapcsolaterősítésnek köszönhetően a FleishmanHillard Café ügyfelei mostantól a globális ügynökség teljes tudásbázisához közvetlenebb hozzáférést kaphatnak. Emellett a névváltással az ügynökség nem titkolt célja, hogy formálisan is deklarálja a pr-re vonatkozó szakmai hitvallását.

Balaton Anita, a FleishmanHillard Café ügyvezetője a névváltás kapcsán kiemelte:

„Idén lesz tíz éve, hogy az amerikai FleishmanHillard-dal partneri kapcsolatban dolgozunk, így pontosan tudom, mekkora elismerés az, hogy megkaptuk a márkanév használatához a hozzájárulásukat. A mostani névváltás elismerése és validálása mindannak a teljesítménynek, amit az elmúlt 20 évben felmutattunk, ezt ezúton is köszönöm a Café PR minden mai és korábbi munkatársának, ügyfelének. Fontos számunkra, hogy a FleishmanHillarddal azonos a szakmafelfogásunk. A kommunikációt stratégiai funkciónak látjuk, meggyőződésünk szerint a széles stakeholderi rendszer menedzselésében a pr-nek kulcsszerepe van, képes insight alapú stratégiai integrációra, vezetői támogatásra minden kommunikációs területen. Adatközpontú megközelítésünk az alapja a hosszú távú stratégiai gondolkodásunknak, ami mentén biztos kézzel gondozzuk ügyfeleink reputációját és kommunikációs hálózatát szervezeten belül és kívül egyaránt. Nekünk a megújulás lételemünk, a FleishmanHillard pedig ehhez kiváló támogatást, szakmai inspirációt és know howt kínál. Legyen szó stratégiai kommunikációs tervezésről, munkáltatói márkázásról,, vagy éppen krízis kommunikációról, közösségi média megoldásokról, a FleishmanHillard eddigieknél is erősebb támogatásával még eredményesebben tudunk majd megfelelni a változó környezet változó igényeinek.”

Balaton Anita, a Fleishmanhillard Café (korábbi nevén Café PR) ügyvezetője
Balaton Anita, a Fleishmanhillard Café (korábbi nevén Café PR) ügyvezetője

Nick Andrews, a FleishmanHillard nemzetközi kapcsolatokért felelős szenior elnök-helyettese kiemelte, hogy méltó, valódi partnert talált a Café PR-ben:

„A FleishmanHillard partnereitől elvárjuk, hogy működésük során ötvözzék a kreativitást, az erős tanácsadói hozzáállást, valamint elvárjuk képesek legyen kiváló minőségben megvalósítani, amit elterveztek. A Café PR-el immáron tíz éve dolgozunk együtt és kijelenthetem, hogy ezt az elvárásunkat messze túlteljesítik. Ritka, hogy egy csapat ennyire inspirált és energikus legyen. Az elmúlt évtized során számos ügyfelünk kiszolgálásában büszkén kértük a Café segítségét.”

Nick Andrews, FleishmanHillard nemzetközi kapcsolatokért felelős szenior elnök-helyettes
Nick Andrews, FleishmanHillard nemzetközi kapcsolatokért felelős szenior elnök-helyettes

Nick Andrews az új partnerség kapcsán hozzátette:

„A FleishmanHillard Café létrejötte meggyőződésem szerint újabb fontos mérföldköve a közös kalandunknak, amit örömmel folytatunk még sok-sok évig.”

A FleishmanHillard-ot 1946-ban alapították az Egyesült Államokbeli St. Louisban. Az integrált PR és marketing ügynökség több mint 2800 embert foglalkoztat a világ 31 országban üzemelő 85 irodájában, szerte Amerkában, Ázsiában, Afrikában illetve a közel keleten és Európában. A vállalat az Omnicom csoport része.

A magyar tulajdonú Café PR Kft. 2001 márciusában alakult, jelenleg 21 teljes állású tanácsadóval támogatja ügyfeleit. A PR TOP lista 5. helyezettje, 2018-ban a legeredményesebb magyar ügynökség volt a nemzetközi versenyeken elnyert díjakat tekintve. Legjelentősebb elismerései: European Excellence Awards Winner 2016, 2018, SABRE Awards Winner 2018; International Business Awards Winner 2018; EVENTIADA Awards Winner 2017,2018,2019. Prizma Arany Díj 2017, 2019, PR Toplista 2. helyezett 2017, 2018, 5. helyezett 2019.

 

Infovideó a változásokról:

További hírek találhatók a Media1.hu-n.

Szóljon hozzá!

Ez is érdekelheti

Elsötétül több hazai tévécsatorna

A ViacomCBS tévécsatornái pontosan 8 perc 46 másodpercig sötéten tartják ma este a képernyőket, hogy így tiltakozzanak az Egyesült Államokban történt szörnyű gyilkosság miatt. A médiavállalat honlapja is sötétbe borult.