JOY-Napok Digital Special logó

A JOY-Napokat is átalakította a koronavírus

Májusban digitálisan, júniusban azonban már fizikai módon, de a megszokottól eltérően hosszabb időtartamban rendezi meg a női magazin a kuponos napokat.
Share on facebook
Share on twitter
Share on tumblr
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on skype
Share on email

„Tavaly év végén alaposan megleptük a piacot, amikor – átstrukturálva üzleti fókuszainkat – csökkentettük a print termékeink számát és elkezdtük bővíteni digitális szolgáltatásainkat. Az elmúlt hetek fényében még jobban felértékelődik, hogy bátran és időben cselekedtünk, hiszen a pandémia felgyorsította a már amúgy is érzékelhető médiafogyasztási tendenciákat. A tartalomfogyasztási és vásárlási szokások, lehetőségek egyik napról a másikra átrendeződtek, és jelen pillanatban a legfontosabb feladatunk, hogy alkalmazkodjunk és nagyon gyorsan reagáljunk. A szociális távolságtartáson alapú életmód elterjedésével az adatok jelentős különbséget mutatnak az offline és az online vásárlások mértéke között, ezért a mind ügyfeleink, mind számunkra fontos bevételi forrást jelentő JOY-Napok kapcsán szinte pillanatok alatt építettünk fel egy új, digitális fókuszú üzleti modellt. Ennek keretében az idei év első félévében két alkalommal lesznek JOY-Napok: május 14–17. között a JOY-Napok Digital Specialt rendezzük meg, a szokásos eladáshelyi vásárlási lázunkat pedig június 22–28-ra helyeztük át. Mindkét alkalommal kulcsszerepet kapnak a digitális kuponok a ShoppieGo applikációnk bevetésével” – mondta el Óhidi Zsuzsanna, a Marquard Media ügyvezető igazgatója.

Alberti Petra, a JOY magazin főszerkesztője hozzátette:

„Szerettük volna segíteni azt a több százezer olvasónkat, akik mindig velünk tartanak, hogy ezek között a különös körülmények között is be tudják szerezni a szükséges kedvenceiket, tudjanak spórolni vásárlás közben, de támogassuk a Maradj otthon! elvet is. Szerencsére a JOY-Napok Digital Special alatt otthonuk biztonságából, a kanapén ülve is tudnak velünk shoppingolni. Tehát az online vásárlásnak és az online beváltható kuponoknak adunk teret. A fő kommunikációs üzenetünk is ez: »Segítünk spórolni! Vásárolj otthonról, kedvezményesen, online!« Bízunk benne, hogy hamarosan arra is lesz alkalom, hogy biztonságosan kimozdulhassunk és mindenkinek bemutathassuk a szerzeményeket, nem csak videóchaten. Emellett a márkák forgalmát és működését is szeretnénk támogatni ezzel, különös tekintettel a kimondottan nehéz helyzetben lévő, kisebb magyar vállalkozásokra.”

A május 14–17. közötti kedvezményes digitális vásárlásra jogosító JOY-NAPOK Digital Special kuponválogatás a héten megjelent májusi JOY magazinban található, valamint elérhető a Marquard ShoppieGo mobilapplikációján keresztül megvásárolható digitális magazinban is. A digitális vásárláshoz közel 300 kedvezményes online kupont kínálnak. A részletekről, a kuponakcióhoz csatlakozó üzletekről a joynapok.hu oldalon található bővebb információ.

A fizikai vásárlás lehetőségével kibővített júniusi JOY-napok időtartamát egyébként azért növelik meg egy hétre, mert így akarják elkerülni, hogy tömegek jelenjenek meg a vásárlási helyeken.

További hírek olvashatók a Media1-en!

NKM Energia, vállalkozása energiája

Az energia a vállalkozások és vállalatok fejlődéséhez és mindennapi működéséhez elengedhetetlen, legyen szó áramról vagy gázról. Az NKM Energia Zrt. Magyarország legnagyobb, végfelhasználókat ellátó energetikai társasága, amely éves szinten mintegy 62 TWh földgázt és villamos energiát értékesít ügyfelei részére. Ezzel a Társaság a teljes hazai energiafelhasználás 45%-át is meghaladó mértékben látja el partnereit mind az üzleti ügyfelek, mind a lakosság körében, Magyarország teljes területén. (x)

Tovább a részletekért »

Szóljon hozzá!

Ez is érdekelheti

Drága örökösök 2. évad

Az RTL Klub új nagyszabású napi sorozatot indít: az utolsó évadához érő Drága örökösök önállósodó showrunnerének saját gyártócége készíti

Miután a Drága örökösök utolsó évadának forgatásaival végeznek várhatóan a nyáron, Hámori Barbara, a népszerű RTL-es tévészéria, a Drága örökösök showrunnere az eddigi gyártócég helyett saját műsorgyártócégénél folytatja, és egy új, szintén az RTL Magyarország megrendelésére készülő, nagyszabású napi sorozatot gyárt majd, melynek előkészületei már zajlanak is.