doingGood

Koronavírus: DoingGood néven felajánlásokat segítő oldalt indított a PPH Media

Az oldalon vállalatok tehetnek felajánlásokat, segítve a járvány sújtotta lakosságot.
Share on facebook
Share on twitter
Share on tumblr
Share on linkedin

A koronavírus (COVID-19) világjárvány mostanra mindannyiunkat fenyeget, mind egészségügyi, mind gazdasági szempontból. Ilyenkor felértékelődik minden többlettudás és segítség, főleg a vállalatok társadalmi felelősségvállalása.

Épp ezért a PPH Media szakkiadó doingGood néven állt elő új kezdeményezésével, mely lényege, hogy  a doinggood.hu címen virtuális teret biztosít minden olyan vállalat számára, amely a lakosság érdekében és megsegítésére fel tudja ajánlani a szolgáltatásait vagy termékeit ezekben a vészterhes időkben.

A doingGood kezdeményezés célja, hogy minél könnyebben, egy helyen találjon segítséget az, aki éppen rászorul, illetve a vállalkozások könnyen tudjanak bejelentéseket tenni az általuk nyújtott felajánlásokról.

Felajánlásokat IDE kattintva lehet tenni, illetve megnézni az eddigi lehetőségeket.

Tovább hírek olvashatók a Media1-en!

Szóljon hozzá!

Ez is érdekelheti

koronavírus miatt tévéző ember

Nagyon megváltoztatta a koronavírus a magyarok médiafogyasztási szokásait

A Nielsen Közönségméréstől kapott friss statisztikák azt mutatják, hogy az internet mellett a tévé szerepe is jelentősen felértékelődött a járvány hatására, hiszen nagyon nagyot nőtt pár hét alatt a tévénézésre fordított idő Európában és Magyarországon. Az is nagyon megváltozott, mit nézünk a tévében: például a sportcsatornák óriásit vesztettek. Lássuk is a konkrétumokat!

A UPC Direct műholdas szolgáltatás új logója

Nem tűnik el teljesen a UPC márkanév a magyar tévés piacról

Bár a UPC Magyarország beolvadt a Vodafone-ba, és március végével elhagyta eddigi jól ismert márkanevét, a tíz évvel ezelőtt a UPC Magyarországtól függetlenedő UPC Direct műholdas szolgáltató arra figyelmeztet, hogy ők változatlan néven üzemelnek tovább ezután is.

A Media1 legfrissebb hírei

Kövessen minket!

Iratkozzon fel a Media1 napi hírlevelére!