A UPC Direct műholdas szolgáltatás új logója

A UPC Direct a koronavírus-járvány idejére leveszi a kódolást az összes gyerekcsatornájáról és négy filmcsatornájáról

A koronavírus miatt kialakult helyzetben a UPC Direct szeretné az otthon töltött időt kellemesebbé tenni a családok számára, illetve ezzel is az otthon maradásra ösztönözni.
Share on facebook
Share on twitter
Share on tumblr
Share on linkedin

A UPC Direct úgy döntött, hogy minden előfizetőjének elérhetővé teszi a prémium csomagként elérhető FilmBox Pakot, illetve a kínálatában lévő összes gyermekműsort sugárzó csatornáját, ezt a szolgáltató ma, kedden jelentette be.

A koronavírus-járvány miatti csatornanyitás már mától érvénybe lép, és minden műholdas UPC-s előfizetőre érvényes.

A FilmBox Pak többek között négy FilmBox mozicsatornát tartalmaz. A csatornákon a nézők díjnyertes alkotásokat, híres hollywoodi filmeket nézhetnek meg reklámmegszakítások nélkül.

A gyerekek sem maradnak program nélkül: a UPC Direct kínálatában szereplő különböző korosztályoknak szóló gyermekműsorokat sugárzó csatornák reggeltől estig érdekes programokat, rajz- és animációs filmeket kínálnak a család fiatalabb tagjainak.

Az alábbi csatornák válnak elérhetővé minden UPC Direct előfizető számára:

FilmBoxPak:

  • FilmBox Plus
  • FilmBox Family
  • FilmBox Premium
  • FilmBox Extra HD
  • FightBox
  • DokuBox

Gyerekeknek szóló csatornák:

  • Duck TV
  • Kiwi TV
  • Disney Csatorna – elérhető a UPC Direct Now alkalmazáson keresztül is
  • Minimax – elérhető a UPC Direct Now alkalmazáson keresztül is
  • JimJam
  • Nickelodeon – elérhető a UPC Direct Now alkalmazáson keresztül is
  • Nick Jr.
  • Nicktoons
  • Cartoon Network
  • Boomerang

További információk találhatók a www.upcdirect.hu oldalon és a UPC Direct Facebook oldalán. Csatornanyitást jelentett be a PR-Telecom és a Mindig Tv is, erről külön hírben számoltunk be.

 

Még sok más hír is található a Media1-en!

Szóljon hozzá!

Ez is érdekelheti

koronavírus miatt tévéző ember

Nagyon megváltoztatta a koronavírus a magyarok médiafogyasztási szokásait

A Nielsen Közönségméréstől kapott friss statisztikák azt mutatják, hogy az internet mellett a tévé szerepe is jelentősen felértékelődött a járvány hatására, hiszen nagyon nagyot nőtt pár hét alatt a tévénézésre fordított idő Európában és Magyarországon. Az is nagyon megváltozott, mit nézünk a tévében: például a sportcsatornák óriásit vesztettek. Lássuk is a konkrétumokat!

A UPC Direct műholdas szolgáltatás új logója

Nem tűnik el teljesen a UPC márkanév a magyar tévés piacról

Bár a UPC Magyarország beolvadt a Vodafone-ba, és március végével elhagyta eddigi jól ismert márkanevét, a tíz évvel ezelőtt a UPC Magyarországtól függetlenedő UPC Direct műholdas szolgáltató arra figyelmeztet, hogy ők változatlan néven üzemelnek tovább ezután is.

A Media1 legfrissebb hírei

Kövessen minket!

Iratkozzon fel a Media1 napi hírlevelére!