viber

A koronavírus miatt fejlesztettek a Viber képességein

A Viber bejelentette, hogy megkétszerezte a csoportos hívásokban résztvevők számát a koronavírus körülményeire való tekintettel.
Share on facebook
Share on twitter
Share on tumblr
Share on linkedin

A Viber növelte fejlesztési forrásait, hogy a családok, munkatársak és iskolák egyre növekvő kapcsolattartási igényeinek megfeleljen, így a mai naptól egyszerre akár 10 ember is bekapcsolódhat egy-egy beszélgetésbe.

„Elkötelezettek vagyunk, hogy több módot találjunk arra, hogy az emberek ebben a kihívásokkal teli időszakban csoportokhoz csatlakozzanak anélkül, hogy fizikailag azonos helyen legyenek. A koronavírus elterjedésének következtében egyre több ember dolgozik távolról, mi pedig szeretnénk biztosítani számukra a biztonságos és védett környezetet, ahol kapcsolatban maradhatnak szeretteikkel és zavartalanul folytathatják munkájukat a világ bármely pontjáról”

– mondta el Ofir Eyal, a Rakuten Viber üzemeltetési igazgatója.

A Viber alkalmazás segítségével képek, videók, szöveges üzenetek küldése és fogadása mellett hang- és videóhívások lebonyolítására is lehetőség van. Bár a Viber eddig is képes volt több résztvevős beszélgetések lebonyolítására, eddig ekkora létszámban nem lehettek egyszerre vonalban.

Magyarországon ma reggel 0 órától nem tarthatók 100 főnél nagyobb beltéri rendezvények és 500 főnél nagyobb kültéri események – ezt a kormány rendkívüli jogrend bevezetésével tegnap délután azonnal kihirdetett rendeletben rendelte el a világjárvánnyá növekedett koronavírus miatti veszélyhelyzeti intézkedések egyikeként. Az egyetemeken távoktatásra állnak át. A viberes fejlesztés az elmaradó számos tanácskozás és egyetemi csoportok résztvevőjének is hasznos lehet.

További hírek olvashatók a Media1 hírportálon.

Szóljon hozzá!

Ez is érdekelheti

koronavírus miatt tévéző ember

Nagyon megváltoztatta a koronavírus a magyarok médiafogyasztási szokásait

A Nielsen Közönségméréstől kapott friss statisztikák azt mutatják, hogy az internet mellett a tévé szerepe is jelentősen felértékelődött a járvány hatására, hiszen nagyon nagyot nőtt pár hét alatt a tévénézésre fordított idő Európában és Magyarországon. Az is nagyon megváltozott, mit nézünk a tévében: például a sportcsatornák óriásit vesztettek. Lássuk is a konkrétumokat!

A UPC Direct műholdas szolgáltatás új logója

Nem tűnik el teljesen a UPC márkanév a magyar tévés piacról

Bár a UPC Magyarország beolvadt a Vodafone-ba, és március végével elhagyta eddigi jól ismert márkanevét, a tíz évvel ezelőtt a UPC Magyarországtól függetlenedő UPC Direct műholdas szolgáltató arra figyelmeztet, hogy ők változatlan néven üzemelnek tovább ezután is.

A Media1 legfrissebb hírei

Kövessen minket!

Iratkozzon fel a Media1 napi hírlevelére!