Vodafone Digitális Díj

Zárul a nevezés a Vodafone Digitális Díjra

A pályázatra magánszemélyek és vállalkozások, valamint nonprofit szervezetek és startupok jelentkezését is várják.
Share on facebook
Share on twitter
Share on tumblr
Share on linkedin

A Vodafone Magyarország Alapítvány idén is meghirdette a Vodafone Digitális Díjat, melynek célja a társadalmi jót szolgáló digitális megoldások támogatása.

Az alapítvány idén a következő kategóriákban várja a pályázatokat:

  • Digitális Társadalom: ebben a kategóriában olyan digitálisan innovatív megoldásokkal lehet nevezni, amelyek a hátrányos helyzetű csoportok digitális felzárkózást segítségére lehet.
  • Digitális Esélyegyenlőség: az erre leadott pályázat a teljes társadalom javát kell szolgálja, illetve valamilyen módon megkönnyítik a digitális eszközök használatát.
  • Bolygónk és fenntarthatóság:  olyan digitálisan innovatív zöld megoldásokkal lehet nevezni ebben a kategóriában, melyek az előző két kategóriához kapcsolódóan hozzáadott értéket nyújtanak a környezettudatosság és fenntarthatóság elvei/eszközei/módszerei segítségével.

A vállalat kiemelten várja az 5G technológiára épülő megoldásokat, melyek esetében akár ötletszintű projekttel is lehet pályázni.

A tavalyi évben első alkalommal kiírt Digitális Díjra összesen 144 pályázat érkezett, köztük olyan mint például az OncoVR, amely a virtuális valóság segítségével javítja a tartós kórházi ellátásra szoruló gyerekek életminőségét. Emellett számos olyan megoldás is díjazásban részesült, amelyek a társadalom szélesebb rétegét érintik, és a mindennapi életét segítik a digitalizáció által. Ilyen például a PregnaScan nevű telemedicina rendszer, amely olyan otthoni mérések elvégzését teszi lehetővé, amelyek segítségével időben felismerhetők az esetleges kóros folyamatok a kismamáknál és a BankZeet is, amely egy családi mobilbank alkalmazás, ami segítséget nyújthat a családi pénzügyek átláthatóvá tenni, illetve a Z-generáció pénzügyi edukációjának is elő tudja segíteni.

Magánszemélyek és vállalkozások, köztük nonprofit szervezetek és startupok jelentkezését is várják. A három kategória nyertesei között összesen 15 millió forintot fognak kiosztani. Március 6-ig lehet jelentkezni ezen a linken, vagyis ma van rá lehetőség utoljára.

Szóljon hozzá!

Ez is érdekelheti

koronavírus miatt tévéző ember

Nagyon megváltoztatta a koronavírus a magyarok médiafogyasztási szokásait

A Nielsen Közönségméréstől kapott friss statisztikák azt mutatják, hogy az internet mellett a tévé szerepe is jelentősen felértékelődött a járvány hatására, hiszen nagyon nagyot nőtt pár hét alatt a tévénézésre fordított idő Európában és Magyarországon. Az is nagyon megváltozott, mit nézünk a tévében: például a sportcsatornák óriásit vesztettek. Lássuk is a konkrétumokat!

A UPC Direct műholdas szolgáltatás új logója

Nem tűnik el teljesen a UPC márkanév a magyar tévés piacról

Bár a UPC Magyarország beolvadt a Vodafone-ba, és március végével elhagyta eddigi jól ismert márkanevét, a tíz évvel ezelőtt a UPC Magyarországtól függetlenedő UPC Direct műholdas szolgáltató arra figyelmeztet, hogy ők változatlan néven üzemelnek tovább ezután is.

A Media1 legfrissebb hírei

Kövessen minket!

Iratkozzon fel a Media1 napi hírlevelére!