A Ringier Axel Springer Magyarország budapesti egyik irodájának bejárata a Városmajor utcában

Egyszerűbb lett elérni 300 millió médiafogyasztót

Ezentúl az Axel Springer médiakonszern hirdetői egyszerre akár 30 országban is megjelenhetnek kampányaikkal, több mint 300 millió médiafogyasztót elérve. A lehetőséghez csatlakozik a Ringier Axel Springer Magyarország is, így például a Blikk is befogad majd nemzetközi kampányokat az anyavállalat közreműködésével – tudta meg a Media1.
Share on facebook
Share on twitter
Share on tumblr
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on skype
Share on email

Az Axel Springer Media AG médiakonszern egy új, 70 médiamárkát magába foglaló nemzetközi értékesítési központot hozott létre a napokban – derül ki az anyavállalat sajtószobájából.

A magyar médiapiacon a Ringier Axel Springer Magyarország révén érdekelt médiavállalatnál létrejött nemzetközi értékesítési központ létrehozatalának köszönhetően a vállalatcsoport hirdetőpartnerei most először a német márkaportfólión túlmenően hozzáférhetnek nemzetközi hirdetési lehetőségekhez, és az Insider Inc., az UPDAY, a Politico Europe médiavállalatok termékei mellett a Ringier Axel Springer Media AG közép- és kelet- európai térségben megjelenő termékeiben is kényelmesen el tudják helyezni hirdetéseiket.

A nemzetközi értékesítési központ kínálatával az Axel Springer hirdetői ezután egyszerre akár 30 ország, több mint 300 millió médiafogyasztóját is elérhetik.

Magyarországról is befogadják a nemzetközi kampányokat

Mint a Media1-nek Kovács Tibor, a Ringier Axel Springer Magyarország ügyvezető igazgatója is megerősítette, a nemzetközi együttműködéséhez a magyar leányvállalat is csatlakozik, vagyis ezentúl például egy berlini hirdető a nemzetközi marketingkampánya elindításakor akár magyar sajtótermékekben, például a Blikkben vagy a Glamourban is el tudja helyezni a több országra kiterjedő kampányát.

Ez jó lehetőség a hirdetőknek és a magyar médiavállalatnak is. Előbbinek azért, mert így sok fogyasztót is képesek lehetnek megszólítani egyidejűleg, utóbbinak azért, mert így ki tudják aknázni, hogy az anyavállalatuk révén részesei a nemzetközi médiapiaci vérkeringésnek.

Kovács Tibor, a Ringier Axel Springer Magyarország leendő ügyvezetője
Kovács Tibor, a Ringier Axel Springer Magyarország ügyvezetője. Fotó: Ringier Axel Springer

A gyakorlatban az együttműködéshez való csatlakozás személyi változással nem jár a magyar leányvállalatnál, ugyanis a hazánkra is kiterjedő nemzetközi kampányok esetében a megrendelést követően a lebonyolítás tényleges részét a magyarországi értékesítési csapat támogatja – tudtuk meg Kovács Tibortól.

Ők vezetik az új nemzetközi központot

Az új nemzetközi értékesítési központ stratégiai vezetője egyébként az a Peter Würtenberger lett, aki a Samsug Galaxy telefonokon megtalálható Upday nevű hírolvasó alkalmazást működtető, az Axel Springer tulajdonában lévő UPDAY vezérigazgatója. Würtenbergber a jelenlegi munkája mellett vállalta el az új nemzetközi értékesítési központ stratégiai irányítását.

Peter Würtenberger, az Axel Springer új nemzetközi értékesítési központjának vezetője
Peter Würtenberger, az Axel Springer új nemzetközi értékesítési központjának vezetője

Peter Würtenberger azt mondta, hogy a nemzetközi központot azért hozták létre, mert egyre több ügyfelük jelezte, hogy szeretne határokon átnyúló marketingkampányokat lebonyolítani. Az Axel Springer erre a megnövekedett ügyféligényre ad megoldást.

Az új nemzetközi központ értékesítési igazgatója Robert Langenbach lett, aki négy év után tért vissza az Axel Springerhez. A szakember 2009 és 2016 között dolgozott már az Axel Springernél, utoljára mint a Media Impact POLITICO Europe értékesítési vezetője. Az Axel Springer nemzetközi értékesítési igazgatójaként betöltött új szerepkörében Robert Langenbach főnöke Peter Würtenberger lett.

Az új nemzetközi értékesítési központ Würtenberger kezdeményezésére szorosan együttműködik a Media Impact ügynökséggel is – ez utóbbi az Axel Springer sajtóközleményéből derül ki.

További médiahírek találhatók a Media1 hírportálon!

Borító: A Ringier Axel Springer Magyarország budapesti egyik irodájának bejárata a Városmajor utcában. Fotó: Ladányi András / Media1

Szóljon hozzá!

Hajdú Péter, a Media Vivantis Zrt. vezérigazgatója

Hajdú Péter az elsőrendű vádlott egy adócsalási ügyben a Magyar Hang szerint

A Frizbi Entertainment Kft. volt tulajdonosát, a Mészáros Lőrinc feleségéhez tartozó Life TV és Ozone TV vezérigazgatóját a Magyar Hang értesülése szerint adócsalással vádolja az ügyészség egy korábbi ügy kapcsán. A Media1 telefonon utolérte a tévést, akitől azt is megkérdeztük, igaz-e, hogy Összezárva Hajdú Péterrel címmel tervez műsort a LifeTv-nél.

Varga Zoltán, a Central Médiacsoport vezérigazgatója

Nem vette fel az osztalékot Varga Zoltán, a Central Médiacsoport tulajdonosa

Varga Zoltán üzletember, a Central Médiacsoport tulajdonosa a Media1-nek határozottan cáfolta a sajtóban az osztalékával kapcsolatban korábban megjelent állítást, illetve a Media1-nek ma tájékoztatást adott arról, hogy mikorra állítják helyre a fizetéseket a vállalatánál, illetve mikortól térnek vissza a teljes munkaidőre a járvány után.