Nád Kántor Marianna

Új márka- és marketingkommunikációs vezető a Cofidis élén

A szakember a Brightly stratégiai igazgatói pozíciójából érkezett a személyi hitelekkel foglalkozó vállalat vezetőségébe.
Share on facebook
Share on twitter
Share on tumblr
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on skype
Share on email

Nád-Kántor Marianna lett a Cofidis Magyarország márka-, és marketingkommunikációs vezetője.

Nád-Kántor Marianna főbb szakterülete a márka- és arculatépítés, valamint a stratégiatervezés. A szakember közel húsz éves szakmai tapasztalattal rendelkezik a kommunikációs szakmában, ebből több mint tíz évet vezetői pozíciókban töltött. A Vodafone-nál pr és vállalati kommunikációs területen kezdte a pályafutását, majd a Budapest Banknál a marketingkommunikáció mellett a márkaépítéssel foglalkozott, később pedig a Sberbank marketing, pr és digitális osztályát irányította.

Eddigi pályafutása alatt olyan ismert projektekhez fűződött a neve mint a Vodafone magyarországi márkabevezetése, a Budapest Bank „Köszönjük, Emese” márkaplatformjának bevezetése és a Sberbank újrapozicionálási kampánya.

Nád-Kántor Marianna a Cofidis Magyarországhoz való csatlakozása előtt a Brightly integrált kommunikációs ügynökségnél dolgozott stratégiai igazgatóként, illetve szabadúszó tanácsadóként tevékenykedett vállalati és személyes márkaépítés területén.

Borító: Nád-Kántor Marianna

NKM Energia, vállalkozása energiája

Az energia a vállalkozások és vállalatok fejlődéséhez és mindennapi működéséhez elengedhetetlen, legyen szó áramról vagy gázról. Az NKM Energia Zrt. Magyarország legnagyobb, végfelhasználókat ellátó energetikai társasága, amely éves szinten mintegy 62 TWh földgázt és villamos energiát értékesít ügyfelei részére. Ezzel a Társaság a teljes hazai energiafelhasználás 45%-át is meghaladó mértékben látja el partnereit mind az üzleti ügyfelek, mind a lakosság körében, Magyarország teljes területén. (x)

Tovább a részletekért »

Szóljon hozzá!

Ez is érdekelheti