IGN Hungary

Bővült az Atmedia portfóliója

A reklámértékesítő ház online portfóliója ezúttal egy főleg férfiakat célzó, videójátékos témákat feldolgozó oldallal bővült.
Share on facebook
Share on twitter
Share on tumblr
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on skype
Share on email

Februártól az amerikai alapítású, videó játékokra és szórakoztatófilmek híreire, tesztjeire szakosodott weboldal magyar verziójának, az IGN.hu hirdetési felületeivel bővült az Atmedia online portfóliója.

Az IGN jelenleg 112 országban, 25 különböző nyelven érhető el. A magyar változatot helyi szerkesztőséggel az IGN Hungary 2015 elején indította el.

Az IGN.hu az elmúlt években a film és a videójáték ipar kulisszatitkaival foglalkozva videót készített játékfejlesztő stúdióknál, valamint filmforgatásokon és különböző premier előtti eseményeken is jelen voltak.

További online médiával kapcsolatos hírek találhatók a Media1-en!

Szóljon hozzá!

COVID-19 - Koronavírus, kórház, nővér

Az Index írta a legtöbb hírt a koronavírusról

A Clementine látványos ábráiból az is kiderül, hogy a március 15-i hosszú hétvége tájékán jelent meg a legtöbb koronavírus témájú cikk a magyar híroldalakon, azóta folyamatosan csökken a média érdeklődése a téma iránt. A legnépszerűbb kifejezés a fertőzött volt a vizsgált magyar híroldalakon.

A Media1 legfrissebb hírei

Kövessen minket!

Iratkozzon fel a Media1 napi hírlevelére!