Az Employer Branding Award Díjak

Már lehet pályázni az Employer Branding Award 2019-re

A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) Employer Branding Tagozata immáron ötödik alkalommal hirdeti meg a Példaértékű Munkáltatói Márkaépítés Díját. Idén egy fontos új kategóriával bővült a pályázati kategóriák köre.
Share on facebook
Share on twitter
Share on tumblr
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on skype
Share on email

Az Employer Branding Award 2019 azon hr és kommunikációs szakemberek, osztályok együttműködését díjazza, melyek a legkiválóbb éves Employer Branding stratégiákat és kampányokat dolgozták ki, hajtották végre, mind a szervezeten belül, mind a nyílt munkaerőpiacon.

A pályázatra a Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) közép-, nagyvállalati és idén először állami intézményi kategóriában várja a pályaműveket. A vállalatok két szakmai kategóriában nevezhetnek: éves Employer Branding stratégia bemutatásával, illetve rövidebb munkáltatói márkaépítési kampányokkal lehet nevezni a 2019-es évből.

„Az idei év újdonsága, hogy egy újabb kategóriával bővült a pályázati lehetőségek köre, ugyanis nyitunk az állami intézmények felé, mert azt látjuk, hogy egyre több a jó gyakorlat ott is, amelyet szívesen osztanánk meg. Eddig az állami vállalatok pályázatai sem voltak jellemzőek, így bízunk benne, hogy sikerül nekik is kedvet csinálnunk idén a megmérettetésre. Az Employer Branding Award presztízse 5 év alatt nagyot nőtt, hiszen megkerülhetetlen díjjá vált és jelentős szerepet tölt be a kommunikációs és hr-szakma edukációjában. A szakmaiság és a hitelesség teszi ezt a díjat egyedivé abban az időszakban, amikor szinte naponta adnak át különböző díjakat a HR területen, sokszor a szakmaiság minden látszatát is mellőzve. Ez a díj ebben a díjesőben egy stabil, kiszámítható és hiteles szakmai sziget. Ennek biztosítéka a komplex pályázati kiírás és a független, az ország meghatározó hr és kommunikációs igazgatóiból álló zsűri, amelynek összetétele biztosíték a magas szakmai színvonalra és az értékteremtésre” – nyilatkozta Kádár Balázs, az MPRSZ elnökségi tagja, az Employer Branding Award létrehozója.

A tavalyi pályázat díjazottjairól a Media1 előző évi hírében olvashatnak.

Az Employer Branding Award 2019 pályázatra 2020. március 20-ig várják a jelentkezéseket.

A díjátadót 2020 tavaszán rendezik meg. A zsűri összetételéről ITT lehet informálódni.

További információk találhatók a pályázatról a díj honlapján.

Borító: Az Employer Branding Award díja

Szóljon hozzá!

Kovács Angel Marianna újságíró otthona és a postahivatal a ház aljában, amit a HírTV nem mutatott meg

A HírTV valótlan tartalmú riportot közölt arról, hogy a 24.hu egyik újságírója egy postahivatalban lakik

Folytatódik a Varga Zoltán, a Central Médiacsoport tulajdonosa ellen hetek óta tartó országos médiaháború, amibe most már a KESMA tévécsatornája egy 24.hu-s újságírót is belekevert, miközben a Hír Televízió az újságíró lakcímét a hatályos adatvédelmi törvény ellenére jogosulatlanul nyilvánosságra hozta, és úgy csinált, mintha lehetséges lenne, hogy egy újságíró egy postahivatalban lakjon.

Marsi Anikó és Gönczi Gábor a TV2 Tények Stúdiójában

Megbünteti a Médiatanács a TV2 Tények Plusz című műsorát, de az M1 Híradót és a HírTV Bayer Showját nem

Közel 1 millió forintot kell befizetnie a TV2-nek, amiért hírnek álcázta a fideszes médiaholdinghoz tartozó Bors kereskedelmi információját. A HírTV-s Bayer Show esetében ezúttal sem állapított meg jogsértést a testület a nőkre vonatkozó megjegyzés miatt, és az M1 Híradó az ARD-vel kapcsolatos műsorrészletét sem tartja aggályosnak a testület, amely egyébként visszaengedi az éterbe az általa már többször elnémított Vörösmarty Rádiót, és elkészült egy olyan kutatással, ami alapján állítólag a közmédia volt a koronavírus-helyzet nagy nyertese.