Az Employer Branding Award Díjak

Már lehet pályázni az Employer Branding Award 2019-re

A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) Employer Branding Tagozata immáron ötödik alkalommal hirdeti meg a Példaértékű Munkáltatói Márkaépítés Díját. Idén egy fontos új kategóriával bővült a pályázati kategóriák köre.
Share on facebook
Share on twitter
Share on tumblr
Share on linkedin

Az Employer Branding Award 2019 azon hr és kommunikációs szakemberek, osztályok együttműködését díjazza, melyek a legkiválóbb éves Employer Branding stratégiákat és kampányokat dolgozták ki, hajtották végre, mind a szervezeten belül, mind a nyílt munkaerőpiacon.

A pályázatra a Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) közép-, nagyvállalati és idén először állami intézményi kategóriában várja a pályaműveket. A vállalatok két szakmai kategóriában nevezhetnek: éves Employer Branding stratégia bemutatásával, illetve rövidebb munkáltatói márkaépítési kampányokkal lehet nevezni a 2019-es évből.

„Az idei év újdonsága, hogy egy újabb kategóriával bővült a pályázati lehetőségek köre, ugyanis nyitunk az állami intézmények felé, mert azt látjuk, hogy egyre több a jó gyakorlat ott is, amelyet szívesen osztanánk meg. Eddig az állami vállalatok pályázatai sem voltak jellemzőek, így bízunk benne, hogy sikerül nekik is kedvet csinálnunk idén a megmérettetésre. Az Employer Branding Award presztízse 5 év alatt nagyot nőtt, hiszen megkerülhetetlen díjjá vált és jelentős szerepet tölt be a kommunikációs és hr-szakma edukációjában. A szakmaiság és a hitelesség teszi ezt a díjat egyedivé abban az időszakban, amikor szinte naponta adnak át különböző díjakat a HR területen, sokszor a szakmaiság minden látszatát is mellőzve. Ez a díj ebben a díjesőben egy stabil, kiszámítható és hiteles szakmai sziget. Ennek biztosítéka a komplex pályázati kiírás és a független, az ország meghatározó hr és kommunikációs igazgatóiból álló zsűri, amelynek összetétele biztosíték a magas szakmai színvonalra és az értékteremtésre” – nyilatkozta Kádár Balázs, az MPRSZ elnökségi tagja, az Employer Branding Award létrehozója.

A tavalyi pályázat díjazottjairól a Media1 előző évi hírében olvashatnak.

Az Employer Branding Award 2019 pályázatra 2020. március 20-ig várják a jelentkezéseket.

A díjátadót 2020 tavaszán rendezik meg. A zsűri összetételéről ITT lehet informálódni.

További információk találhatók a pályázatról a díj honlapján.

Borító: Az Employer Branding Award díja

Szóljon hozzá!

Ez is érdekelheti

Az RTL Klub Való Világ 4. c. reality logója

A Médiatanács negyedszerre próbálja megbüntetni az RTL Klubot a Való Világ 4 miatt

A Médiatanács most épp 12 millió forintra büntetné az RTL Klub médiaszolgáltatóját a VV 2011-ben sugárzott szériája miatt, holott eredetileg még 144 millió forint volt a kiszabott bírság összege. Az ügy már többször megjárta a bíróságokat, mert a grémium mindig jogsértő határozatokat adott ki. A Médiatanács e heti ülésén egyébként újra zöld lámpát kapcsolt a fideszes vezetésű Székesfehérvár helyi rádiójának.

Az ATV Spirit a Sprit FM műsorai számára kialakított új díszlete

Az ATV Spirit tévécsatornán láthatóvá válik a Spirit FM néhány műsora

A Spirit FM érintett műsorai a tévés változatnak köszönhetően az eddiginél nagyobb eléréshez jutnak, hiszen az ATV Spirit minden jelentős műsorterjesztő cégnél elérhető. Az ATV Csoport dedikált tévéstúdiót is épített a Spirit FM műsorainak, melyek már a jövő héttől láthatók lesznek az ATV Spiriten.

A Media1 legfrissebb hírei

Kövessen minket!

Iratkozzon fel a Media1 napi hírlevelére!