Sándor Imre PR-díj 2019

Átadták a Sándor Imre díjakat

Hosszú idő után idén fődíjat is átadott a zsűri.
Share on facebook
Share on twitter
Share on tumblr
Share on linkedin

A Magyar PR Szövetség (MPRSZ) tegnap este ünnepélyes díjátadó keretében a Budapest Music Centerben kihirdette a Sándor Imre PR-Díj 2019-es pályázatának eredményeit, valamint átadta a díjazottaknak járó elismeréseket.

Idén rekordszámú, összesen 28 pályázat érkezett, ebből 11 jutott a döntőbe, és ezek közül 5 kommunikációs kampány és 3 hírnévmenedzsment munka kapta meg a Sándor Imre PR-díjat.

A zsűri értékelése alapján az idei mezőny különösen erős volt, nagyon jó pályázatok érkeztek, melyek közül az egyik nyertes még a Sándor Imre PR-Díj Fődíját is elnyerte, melyre hosszú évek óta (2014) nem volt példa.

A hazai kommunikációs iparág egyik elméleti megalapozójára emlékeznek a díjjal

A PR-szakma Sándor Imréről elnevezett díjával nyolcadik éve részesíti elismerésben a Magyar Public Relations Szövetség a legjobb PR-munkákat. Sándor Imre a hazai kommunikációs iparág egyik elméleti megalapozója, a Corvinus Egyetem Média, Marketingkommunikáció és Telekommunikáció Tanszékének korábbi vezetője volt. A díj kimondottan azzal a céllal jött létre, hogy ösztönözze a szakmában dolgozókat az egyre magasabb szakmai színvonal elérésére. A hattagú zsűri az eredményt egyforma súllyal meghatározó öt szempont szerint értékelte a pályázatokat: az alapkoncepció értékelése, illetve a szakmai eszköztár kiválasztása; a kommunikációs üzenetek megfogalmazása; az újszerűség, a megvalósítás gondossága és az eredmények bemutatása.

A zsűri először online formában értékelt, majd november 13-án összeült és az ott született döntés alapján összesen 11 nevezés került shortlistre (7 kommunikációs kampány, 4 hírnévmenedzsment kategóriában, melyek közül három – alább csillaggal jelölve – eredetileg a kommunikációs kampány kategóriában volt nevezve, azonban a zsűri úgy döntött, hogy azokat átsorolja hírnévmenedzsmentbe, a pályázatok tartalma miatt).

„Az idei Sándor Imre PR-Díjra rekordszámú nevezés érkezett, ami azt mutatja, hogy a verseny elmúlt években történt fejlesztése eredményes volt, a szakma számára egyre többet jelent a pályázás, a döntőbe kerülés és a díjjal járó presztízs. A zsűri – az elmúlt évekhez hasonlóan – idén is szigorú szakmai szempontokat vett figyelembe akkor, amikor kiválasztotta a 11 shorlistes pályamunkát, mely már önmagában komoly elismerés a pályázók számára. Idén olyan erősek voltak ezek a pályázatok, hogy a zsűri egységes döntése alapján összesen nyolc érdemelte ki a Sándor Imre PR-Díjat, melyek közül egyet olyan erősnek ítélt meg a zsűri, hogy a pályázat a Fődíjat is megkapta, melyre hosszú évek óta nem volt példa”

– számolt be a zsűrizés tapasztalatairól R. Kovács Dániel, a Sándor Imre PR-díj zsűri elnöke (az MPRSZ leköszönt elnökségi tagja, a Front Page Communications ügyvezetője). A zsűri tagja volt még Bede Márta (Well PR Ügynökség, ügyvezető igazgató), Bodó Teodóra (Medtronic Hungary, regionális kommunikációs vezető), Maczelka Márk (SPAR Magyarország, kommunikációs vezető), Ruska Viktória (kommunikációs szakember) és Szalay Dániel (a Media1 főszerkesztője).

A Sándor Imre PR-Díj pályázaton elért helyezések beleszámítanak a Kreatív magazin által minden évben összeállított PR Toplista rangsorának meghatározásába (A Sándor Imre Fődíj Grand Prix-nek minősül a PR Toplistán), melyet a Kreatív magazin a Magyar Public Relations Szövetség és a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége PR-tagozatának szakmai támogatásával állít össze. A Sándor Imre PR-Díjjal elérhető PR Toplista pontok ezen a linken érhetőek el.

A Sándor Imre PR-Díj Fődíjasa

Samu a láma feleséget keres

Pályázó: White Elephant Digital

Megbízó: Katica Tanya Élményközpont

R. Kovács Dániel, a Front Page Communications ügyvezetője, a zsűri elnöke és a Sándor Imre PR-díj 2019 fődíjasai
R. Kovács Dániel, a Front Page Communications ügyvezetője, a zsűri elnöke és a Sándor Imre PR-díj 2019 fődíjasai

Sándor Imre PR-Díjasok

A Sándor Imre PR-díj díjazottjai és a zsűri
A Sándor Imre PR-díj díjazottjai és a zsűri

(ABC sorrendben a pályázatok címe szerint)

Kommunikációs kampány:

#kösziadalt
Pályázó: Próbakő Kommunikáció

Megbízó: Artisjus

Samu a láma feleséget keres
Pályázó: White Elephant Digital

Megbízó: Katica Tanya Élményközpont

Útlevél a zene világába

Pályázó: Pannon Filharmonikusok

Megbízó: Pannon Filharmonikusok

vigyázz#KáPé vlog és applikáció
Pályázó: LWp Kommunikáció

Megbízó: K&H Csoport

Vodafone Nőnap
Pályázó: HPS Group

Megbízó: Vodafone

Hírnévmenedzsment

Drehertől-Dreherig, A kőbányai sörgyár alapításának 165. évfordulója
Pályázó: Noguchi Porer Novelli

Megbízó: Dreher Sörgyárak Zrt.

Libri irodalmi díjak
Pályázó: Libri-Bookline Zrt.

Megbízó: Libri-Bookline Zrt.

Út.ON a segítség!
Pályázó: Avantgarde Public Relations Kft.

Megbízó: E.On Hungária Zrt.

A Sándor Imre PR-Díj döntőjébe jutott pályázatok

Kommunikációs kampány:

A kocsiban a telód nem a haverod. Edukációs kampány
Pályázó: Uniomedia Group

Megbízó: Aegon Zrt.

Legjobb védekezés a tudás
Pályázó: LA Communications

Megbízó: K&H

Hírnévmenedzsment:

Balaton Sound Safety First
Pályázó: HPS Group

Megbízó: Sziget Kft.

A pályamunkák hamarosan felkerülnek az MPRSZ honlapjára is.

Szóljon hozzá!

Ez is érdekelheti

Az RTL Klub Álarcos énekes című showja

Hiába győzött az RTL Klub Álarcos énekese, a TV2 lett a vasárnap este nyertese

Az RTL Klub álarcos showja nézettebb volt ugyan, mint a TV2-n újként bemutatkozó, hasonló jellegű Nicsak, ki vagyok? A rejtélyek színpada, de az RTL Klub mégsem tudta megnyerni az egész estés nézettségi versenyt, mert bejött a TV2 stratégiája, hogy az ő showja jóval hosszabb. Az RTL a heti főműsoridős csatornaátlagot tekintve is alulmaradt.

Orbán Viktor miniszterelnök évértékelője 2020. február 16-án a Várkert Bazárban

A Magyar Hang idén sem lehetett ott Orbán Viktor évértékelőjén, a 24.hu küzdelem árán – továbbra sincs transzparencia a Miniszterelnökségen

A miniszterelnök stábja az Orbáninfóhoz hasonlóan a vasárnapi miniszterelnöki évértékelőről is távol tartotta volna a 24.hu stábját, de aztán jött két, a portál szempontjából kedvező fordulat. A Magyar Hang nem volt ennyire szerencsés. Az ügy ismét rávilágít arra, hogy a Miniszterelnökség továbbra sem híve a transzparenciának és a kormány akár vezető médiumokat is kész akadályozni a munkában.