#loveislove, Coca-cola fotó: Ladányi András, Media1

Budapesten bírságot, Londonban nemzetközi díjat kapott a Coca-Cola #loveislove kampánya

Nemzetközi díjat kapott az a homoszexuális párost is szerepeltető egyenjogúságpárti Love is Love kampány Londonban, mely itthon hatalmas indulatokat váltott ki fideszes berkekben a nyáron, és ami miatt még bírságolt is a fogyasztóvédelmi hatóság, amely szerint a plakát káros volt a fiatalkorúak fejlődésére.
Share on facebook
Share on twitter
Share on tumblr
Share on linkedin

A Coca-Cola „Equal Love” kampánya, a #loveislove nyerte a 2019-es European Diversity Awards „Legjobb marketingkampány” kategóriájában a zsűri különdíját. A European Diversity Awards az egyik legnevesebb nemzetközi díj, amely a sokszínűségért és az esélyegyenlőségért végzett kiemelkedő aktivitásokat és az ezen a téren indított példaértékű kezdeményezéseket ismeri el.

A díjnyertes #loveislove kampány során a Coca-Cola és Coca-Cola zero szivárványos címkés palackokban volt kapható a Sziget Fesztiválon, közösséget vállalva a fesztivál idei „Love Revolution” („Szeretet forradalma”) témájával.

A kampány keretében a Coca-Cola hetero- és homoszexuális párokat egyaránt szerepeltető plakátokat helyezett el Budapest-szerte, kifejezve a vállalat által vallott értékeket: az emberek sokszínűségébe és egyenlőségébe vetett hitet. A plakátokkal és a szivárványos címkés palackkal a Coca-Cola üzenete az volt, hogy a szeretet és szerelem érzése mindenkié, célja pedig a sokszínűség elfogadására való ösztönzés.

A díjakat november 14-én, tegnap este Londonban adták át, marketingkampány kategóriában a Coca-Cola mellett többek között a P&G, a Diageo, az Uber, a British Airways, a Chanel és a Manchester United szerepelt a European Diversity Awards idei shortlistjén.

A Coca-Cola Love is Love kampányát European Diversity Awards díjjal ismerték el
A Coca-Cola Love is Love kampányát European Diversity Awards díjjal ismerték el

Mint arról korábban a Media1 is beszámolt, a Love is Love kampány miatt korábban a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság bírságot szabott ki a Coca-Colára. Korábban a fideszes Boldog István hevesen támadta az üdítőipari céget, amiért melegeket is szerepeltet a plakátokon, sőt még bojkottra is felszólította a fogyasztókat.

Borító:  A #loveislove kampány 2019 nyarán Budapesten. fotó: Ladányi András, Media1

Szóljon hozzá!

Ez is érdekelheti

Az RTL Klub Való Világ 4. c. reality logója

A Médiatanács negyedszerre próbálja megbüntetni az RTL Klubot a Való Világ 4 miatt

A Médiatanács most épp 12 millió forintra büntetné az RTL Klub médiaszolgáltatóját a VV 2011-ben sugárzott szériája miatt, holott eredetileg még 144 millió forint volt a kiszabott bírság összege. Az ügy már többször megjárta a bíróságokat, mert a grémium mindig jogsértő határozatokat adott ki. A Médiatanács e heti ülésén egyébként újra zöld lámpát kapcsolt a fideszes vezetésű Székesfehérvár helyi rádiójának.

Az ATV Spirit a Sprit FM műsorai számára kialakított új díszlete

Az ATV Spirit tévécsatornán láthatóvá válik a Spirit FM néhány műsora

A Spirit FM érintett műsorai a tévés változatnak köszönhetően az eddiginél nagyobb eléréshez jutnak, hiszen az ATV Spirit minden jelentős műsorterjesztő cégnél elérhető. Az ATV Csoport dedikált tévéstúdiót is épített a Spirit FM műsorainak, melyek már a jövő héttől láthatók lesznek az ATV Spiriten.

A Media1 legfrissebb hírei

Kövessen minket!

Iratkozzon fel a Media1 napi hírlevelére!