Ügynökségek Éjszakája

Jön az Ügynökségek Éjszakája

Szakmának és közönségnek egyaránt szól az esemény, az egyetemistáknak, főiskolásoknak szervezett túrákat is indítanak.
Share on facebook
Share on twitter
Share on tumblr
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on skype
Share on email

Első alkalommal szervezik meg idén az Ügynökségek Éjszakáját. Az eseményhez már csatlakozott többek között az ACG, az Artificial Group, a Geometry Budapest, a HPS Group, az Isobar Budapest, a Mito, a Positive Adamsky és az UP Advertising.

Az érintett ügynökségek október 11-én 18 és 22 óra között megnyitják irodáikat a látogatók előtt.

Az ingyenes és nyitott programok között lesz rooftop party koncerttel, interaktív brainstorming session Andrew Heflerrel, valósidejű vizuális koncepcionálás, beszélgetés Nyitrai Marci rendezővel, csocsóbajnokság, karaoke party és számtalan szakmai workshop. A programok a következő hetekben még bővülnek, mert számos más ügynökség is jelezte részvételi szándékát.

Az ügynökségek ugyan az ajtók 22 órakor bezáródnak, de onnantól közös afterparty kezdődik a Reklámzaj különkiadásában az Anker’t nevű szórakozóhelyen. A szervezők különleges látványvilággal, fényfestéssel készülnek, a hangulatról ügynökségi dj-k gondoskodnak, majd Szőke Balázs (Positive Adamsky) Jutyubdiszkójával zárul az este.

Összekötik a munkát a szórakozással

Az Ügynökségek Éjszakája szervezői reklámos és médiás szakemberek, Bokor Péter, Csirke Dániel, Länger Vera és Maukner Emil, akik szeretnék, ha a reklámszakma nem csak díjátadókon kovácsolódna össze.

„A Reklámzaj eddig a szórakozásról szólt, az Ügynökségek Éjszakáján viszont szeretnénk megmutatni a szakma másik oldalát is, hogy közelebb hozzuk egymáshoz a reklámosokat, és az utánpótlás is betekinthessen az ügynökségi világba” – mondta Bokor Péter, a Reklámzaj ötletgazdája és szervezője.

Az esemény egyaránt szól a szakmabelieknek, szabadúszóknak és ügyféloldalon dolgozóknak, akik szívesen benéznének a másik ügynökség kulisszái mögé, és szól az utánpótlásnak is, akik így megismerkedhetnek a reklámok alkotóival és a reklám világával. Az egyetemisták, főiskolások számára külön szervezett túra is indul, ahol több ügynökséget járhatnak végig.

További részletek olvashatók a www.ugynoksegekejszakaja.hu oldalon és a Facebookon.

Borítókép: az  Ügynökségek Éjszakája promóciós plakátja.

Szóljon hozzá!

COVID-19 - Koronavírus, kórház, nővér

Az Index írta a legtöbb hírt a koronavírusról

A Clementine látványos ábráiból az is kiderül, hogy a március 15-i hosszú hétvége tájékán jelent meg a legtöbb koronavírus témájú cikk a magyar híroldalakon, azóta folyamatosan csökken a média érdeklődése a téma iránt. A legnépszerűbb kifejezés a fertőzött volt a vizsgált magyar híroldalakon.

A Media1 legfrissebb hírei

Kövessen minket!

Iratkozzon fel a Media1 napi hírlevelére!