A DIMSZ (Direkt és Interaktív Marketing Szövetség) éves közgyűlése

Keresőmarketing-tagozat és új elnökségi tag a DIMSZ-ben

Az új tagozattal a Direkt és Interaktív Marketing Szövetség (DIMSZ) az összes elektronikus szakágat szeretné egybetömöríteni.
Share on facebook
Share on twitter
Share on tumblr
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on skype
Share on email

Megtartotta idei éves közgyűlését a Direkt és Interaktív Marketing Szövetség (DIMSZ).

A közgyűlésen új elnökségi tagnak választották Stéger Anettet, a Magyar Posta piackutatási osztályvezetőjét.

Stéger Anett a megválasztása kapcsán elmondta:

„Bízom benne, hogy a DIMSZ elnökségében végzett munkámmal segíteni tudom az egyik leggyorsabban fejlődő marketingkommunikációs terület, az adatvezérelt marketing magyarországi szakmai szervezetekének tevékenységeit, s amelynek eredményeit és tapasztalatait a logisztikai szektor folyamatosan változó kihívásainak kezelésében is kamatoztathatom. Fontosnak tartom, hogy a szövetség tervezetten, hatékonyan és átláthatóan dolgozzon a tagjai és a szakmai szereplők érdekében.”

Stéger Anett, a DIMSZ elnökségi tagja
Stéger Anett, a DIMSZ új elnökségi tagja.

A közgyűlésen ezenkívül megerősítették pozíciójában Kovácsházy Dénest, a DIMSZ Contact Center tagozat vezetőjét. A felügyelő bizottság új elnökénekHalász Bálintot, a Bird & Bird ügyvédi iroda partnerét választották meg. Új tagként érkezett Bedi Viktor, a SBH Images társtulajdonosa, és Mazura Péter a Crome Communication ügyvezetője.

A közgyűlésen jelentették be a Keresőmarketing tagozat létrejöttét is.

A Keresőmarketing tagozat célja, hogy a különböző keresőmarketing fókuszú online és digitális szakágakat egybefogja, segítve a szakembereket és az ügyfeleket egyaránt.

A tagozat létrejöttében többek között a Café Communications, DeepInsight Kreatív, DigitalHeroes, Drive Online Marketing, GoodGrind, Growww Digital, Hellooo Agency, Intren, Isobar, Klikkmánia, KMÜ Marketing, Mindshare, Reprise Digital, Toptarget, és a Wavemaker vett részt.

Borítókép: A DIMSZ (Direkt és Interaktív Marketing Szövetség) éves közgyűlése. Fotó: DIMSZ

Szóljon hozzá!

COVID-19 - Koronavírus, kórház, nővér

Az Index írta a legtöbb hírt a koronavírusról

A Clementine látványos ábráiból az is kiderül, hogy a március 15-i hosszú hétvége tájékán jelent meg a legtöbb koronavírus témájú cikk a magyar híroldalakon, azóta folyamatosan csökken a média érdeklődése a téma iránt. A legnépszerűbb kifejezés a fertőzött volt a vizsgált magyar híroldalakon.

A Media1 legfrissebb hírei

Kövessen minket!

Iratkozzon fel a Media1 napi hírlevelére!